Συλλογές
Τίτλος Παράγοντες επιτυχίας των κινητών εφαρμογών για καλλυντικά: από την αναγνώριση μέχρι το engagement
Εναλλακτικός τίτλος App marketing success – how to flip the acquisition funnel in order to win in mobile
Δημιουργός Σάρρα, Αικατερίνη Γ.
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Ρηγοπούλου, Ειρήνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή xi, 87 σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7016
Περίληψη The purpose of this paper is to investigate the factors that affect aconsumer in order to use a cosmetic-related mobile application and to make apurchase. An extended technology acceptance model is utilized and is based onperceived ease of use, perceived usefulness, perceived credibility, intention ofpurchase, perceived enjoyment, perceived social influence, perceived informationand switching intention.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν έναν καταναλωτή προκειμένου να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή καλλυντικών για κινητά. Χρησιμοποιείται ένα εκτεταμένο μοντέλο αποδοχής της τεχνολογίας και γίνεται πρωτογενής έρευνα προκειμένου να μετρήσουμε την σημαντικότητα των μεταβλητών του μοντέλου.
Λέξη κλειδί Technology acceptance model
Εφαρμογές κινητών
Ηλεκτρονικό κινητό εμπόριο
Πρόθεση αγοράς
Mobile applications
Engagement
Διαθέσιμο από 2019-04-10 13:55:20
Ημερομηνία έκδοσης 04/10/2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2019-04-10 13:55:20
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/