Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Παράγοντες επιτυχίας των κινητών εφαρμογών για καλλυντικά: από την αναγνώριση μέχρι το engagement |
Εναλλακτικός τίτλος |
App marketing success – how to flip the acquisition funnel in order to win in mobile |
Δημιουργός |
Σάρρα, Αικατερίνη Γ. |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ήντουνας, Κωνσταντίνος Λιονάκης, Κωνσταντίνος Ρηγοπούλου, Ειρήνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
xi, 87 σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7016 |
Περίληψη |
The purpose of this paper is to investigate the factors that affect aconsumer in order to use a cosmetic-related mobile application and to make apurchase. An extended technology acceptance model is utilized and is based onperceived ease of use, perceived usefulness, perceived credibility, intention ofpurchase, perceived enjoyment, perceived social influence, perceived informationand switching intention. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν έναν καταναλωτή προκειμένου να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή καλλυντικών για κινητά. Χρησιμοποιείται ένα εκτεταμένο μοντέλο αποδοχής της τεχνολογίας και γίνεται πρωτογενής έρευνα προκειμένου να μετρήσουμε την σημαντικότητα των μεταβλητών του μοντέλου. |
Λέξη κλειδί |
Technology acceptance model Εφαρμογές κινητών Ηλεκτρονικό κινητό εμπόριο Πρόθεση αγοράς Mobile applications Engagement |
Διαθέσιμο από |
2019-04-10 13:55:20 |
Ημερομηνία έκδοσης |
04/10/2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2019-04-10 13:55:20 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |