Συλλογές
Τίτλος Ολιγοπώλια και αγορά προϊόντων
Εναλλακτικός τίτλος Oligopoly and product markets
Δημιουργός Χαλάς, Πέτρος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Φιλιππόπουλος, Απόστολος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 104 σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7038
Περίληψη Within the framework of microeconomic theory and analysis, four distinct economic sectors are distinguished. More specifically, there are the sectors that are characterized as fully competitive, the sectors characterized as purely monopolistic, those characterized as monopolistically competitive and, finally, the so-called oligopolies. The oligopolistic industry, which is the most common form of market in capitalist economies, will be the main subject of study and analysis of the current work
Στα πλαίσια της μικροοικονομικής θεωρίας και ανάλυσης, διακρίνονται τέσσερις επιμέρους οικονομικοί κλάδοι. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν οι κλάδοι οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως πλήρως ανταγωνιστικοί, οι κλάδοι που χαρακτηρίζονται ως καθαρά μονοπωλιακοί, αυτοί οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως μονοπωλιακά ανταγωνιστικοί και τέλος, τα λεγόμενα ολιγοπώλια. Ο ολιγοπωλιακός κλάδος, ο οποίος αποτελεί και την συνηθέστερη μορφή αγοράς στις καπιταλιστικές οικονομίες, θα αποτελέσει το βασικό θέμα μελέτης και ανάλυσης της παρούσας διπλωματικής εργασίας
Λέξη κλειδί Markets
Products
Ολιγοπώλια
Αγορά
Προιόντα
Oligopoly
Διαθέσιμο από 2019-05-16 22:05:58
Ημερομηνία έκδοσης 2018
Ημερομηνία κατάθεσης 2019-05-16 22:05:58
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/