Συλλογές
Τίτλος Τα είδη συγκρούσεων μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων και ο τρόπος που επιδρούν στην απόδοση της επιχείρησης
Δημιουργός Παπακωνσταντίνου, Μαρία
Συντελεστής Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 107σ.
Γλώσσα el
Περίληψη Τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων πρέπει να αλληλεπιδρούν απρόσκοπτα καθώς και τα δύο είναι απαραίτητα σε κάθε εταιρεία που είναι προσανατολισμένη στην αγορά. Αυτό είναι μια τεράστια πρόκληση για τη λειτουργία της εταιρείας, καθώς μόλις πρόσφατα, η βελτιστοποίηση της αλληλεπίδρασης των πωλήσεων και του μάρκετινγκ έχει αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον για την ερευνητική κοινότητα. Προηγουμένως, το ακαδημαϊκό επίκεντρο ήταν περισσότερο για την αλληλεπίδραση του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες, όπως η Έρευνα και Ανάπτυξη ή η Χρηματοοικονομική, αφού οι ερευνητές δεν διέφεραν μεταξύ του μάρκετινγκ και των πωλήσεων καθόλου. Αυτό όμως έχει αλλάξει, η οργανωτική έρευνα τώρα αναγνωρίζει ότι το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις έχουν διαφορετικά καθήκοντα μέσα σε έναν οργανισμό και συνήθως έχουν διαφορετικούς στόχους, αλλά φαίνεται ότι εξακολουθεί να υπάρχει μια έλλειψη κατανόησης για το ποιες διαδικασίες είναι σημαντικές για τη σχέση μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων και πως τα δυο αυτά τμήματα μπορούν να συνεργαστούν. Το επίκεντρο αυτής της εργασίας έγκειται στον εντοπισμό των συγκρούσεων μάρκετινγκ-πωλήσεων καθώς και στην ανάλυση της επίδρασης αυτών στην απόδοση της επιχείρησης. Το θέμα διερευνάται σε βάθος, βασισμένη τόσο στην αναθεώρηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας, όσο και στην έρευνα που έγινε με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του σχετικού ερωτηματολογίου.
Λέξη κλειδί Αλληλεπίδραση μάρκετινγκ-πωλήσεων
Συγκρούσεις μάρκετινγκ-πωλήσεων
Δυσλειτουργικές συγκρούσεις
Λειτουργικές συγκρούσεις
Συγκρούσεις καθηκόντων
Συγκρούσεις σχέσεων
Συγκρούσεις διατμηματικού ανταγωνισμού
Συχνότητα επικοινωνίας
Αμφίδρομη επικοινωνία
Ποιότητα επικοινωνίας
Ημερομηνία 30-11-2016
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/