Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών των ευρωπαϊκών και εγγύς χωρών περιόδου 2014-2017 |
Εναλλακτικός τίτλος |
Financial analysis of air transport industry in european and surrounding countries during the period 2014-2017 |
Δημιουργός |
Στάθη, Ιωάννα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Σιουγλέ, Γεωργία Δεμοιράκος, Ευθύμιος Τζόβας, Χρήστος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
87σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7310 |
Περίληψη |
The Airline industry has a consecutive growth and regulatory changes in the last years. The liberalization of the European air transport market began in 1987. The purpose of this paper is to present a financial analysis of the financial data of European Airlines. The financial ratios which analyzed relate to: liquidity, activity, profitability, capital structure, in order to identify the strengths and weaknesses of companies. In addition, the Altman Z '' Score Model also used to analyze the ratios for 2014 to 2017. Also, analysis was performed for Aegean Airlines through Eval, Equity Valuation and Analysis, which observed in all three of the above analyzes the positive image and growth of the company, both in the sample of the four year and in future years. It is also noted that in low cost companies Ryanair takes the first place. In the European air transport industry, fuel prices, intense competition and the slowdown in passenger growth are accumulated in the deterioration of credit policy, especially for smaller companies. The difference in the credit ratings of the different sizes of Airlines leads to a number of Airlines mergers and defaults. There are a great deal of examples of bankruptcy but mainly of acquisitions and mergers due to the economic crisis. Ο κλάδος των αερομεταφορών παρουσιάζει συνεχή αυξανόμενη ανάπτυξη καθώς και ρυθμιστικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια. H απελευθέρωση της αγοράς μεταφορών του ευρωπαϊκoύ εναέριου χώρου ξεκίνησε από το 1987. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει μια ανάλυση χρηματοοικονομικού χαρακτήρα στα οικονομικά στοιχεία των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών. Οι δείκτες που αναλύονται σχετίζονται με την: ρευστότητα, δραστηριότητα, αποδοτικότητα, κεφαλαιακή διάρθρωση και αποτίμηση, ώστε να εντοπιστούν τα θετικά στοιχεία και οι αδυναμίες των εταιρειών. Εκτός από την ανάλυση των αριθμοδεικτών χρησιμοποιήθηκε επίσης και το μοντέλο μέτρησης πιστωτικού κινδύνου Z’’-Score του Altman για τη χρονική περίοδο από το 2014 έως το 2017. Ακόμα, πραγματοποιήθηκε ανάλυση για την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines μέσω του Eval, Equity Valuation and Analysis, όπου παρατηρήθηκε και στις τρείς ανωτέρω αναλύσεις η θετική εικόνα και η ανοδική πορεία της εταιρείας, τόσο στην τετραετία του δείγματoς όσο και σε μελλοντικές χρονιές. Ακόμα, σημειώνεται ότι στις εταιρείες χαμηλού κόστος η Ryanair καταλαμβάνει την πρώτη θέση. Στον ευρωπαϊκό αεροπορικό κλάδο, οι τιμές των καυσίμων, ο έντονος ανταγωνισμός και η επιβράδυνση της αύξησης των επιβατών συσσωρεύονται στην επιδείνωση της πιστωτικής πολιτικής, ιδίως των εταιρειών μικρότερου μεγέθους. Η διαφορά στην πιστοληπτική ικανότητα των διαφόρων μεγέθους αεροπορικών εταιρειών οδηγεί σε μια σειρά συγχωνεύσεων και αθετήσεων αεροπορικών εταιρειών. Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα που έχουν οδηγηθεί σε πτώχευση αλλά κυρίως σε εξαγορές και συγχωνεύσεις λόγω της οικονομικής κρίσης. |
Λέξη κλειδί |
Κλάδος αερομεταφορών Οικονομική απόδοση Χρηματοοικονομικοί αριθμοδείκτες Μοντέλο Altman Χρηματοοικονομική μόχλευση Financial ratios Air trasport industry Financial performance Altman Leverage |
Διαθέσιμο από |
2019-09-20 23:11:47 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2019-09-20 23:11:47 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |