Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ με στόχο την επίτευξη Omni-Channel προσέγγισης του καταναλωτή |
Εναλλακτικός τίτλος |
Designing a marketing strategy for achieving an Omni-channel consumer approach |
Δημιουργός |
Χροναίος, Νικόλαος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Βρεχόπουλος, Αδάμ |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
56σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7403 |
Περίληψη |
This thesis was developed as part of my work at TimeCenter SA and is titled "Designing a Marketing Strategy for Achieving an Omni-channel Consumer Approach" within the Master of Science in Management Science and Technology program University of Athens.It deals with the responsibilities that I have accomplished in my work with the aforementioned company which include conducting, on my own, Market Research with a view to building a specific marketing plan to promote the company's products more effectively online, as well as offline.The work includes a detailed record of how the market research was conducted and its results, as well as references from scientific articles that touch on the subject. I pinpoint all the actions the company has taken to effectively implement its omni-channel marketing strategy. Η εν λόγω εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της εργασίας μου στην εταιρεία TimeCenter SA και αφορά τη διπλωματική μου εργασία με τίτλο «Σχεδιασμός Στρατηγικής Μάρκετινγκ με Στόχο την Επίτευξη Omni-channel προσέγγισης του καταναλωτή» στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας» του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Καταπιάνεται με τις αρμοδιότητες που έφερα εις πέρας κατά την εργασία μου στην προαναφερθείσα εταιρεία που περιλαμβάνουν την πραγματοποίηση, από μέρους μου, Έρευνας Αγοράς με σκοπό την δόμηση συγκεκριμένου πλάνου μάρκετινγκ για την αποτελεσματικότερη προώθηση των προϊόντων των εταιρείας μέσω του διαδικτύου αλλά και μέσω των παραδοσιακών Μέσων. Η εργασία περιλαμβάνει αναλυτική καταγραφή του τρόπου που πραγματοποιήθηκε η έρευνα αγοράς καθώς και τα αποτελέσματα αυτής, ενώ παρατίθενται και αναφορές από επιστημονικά άρθρα που εφάπτουν στο θέμα με το οποίο αντιπαρέρχομαι. Μέσω αυτών καταγράφονται όλες οι ενέργειες στις οποίες προέβη η εταιρεία ώστε να υιοθετήσει αποτελεσματικά την omni-channel στρατηγική μάρκετινγκ. |
Λέξη κλειδί |
Marketing strategy Στρατηγική μάρκετινγκ Marketing Omni-channel approach Digital marketing Market research Ψηφιακό μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς Μάρκετινγκ Ολιστική προσέγγιση |
Διαθέσιμο από |
2019-11-18 23:36:13 |
Ημερομηνία έκδοσης |
11/02/2018 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2019-11-18 23:36:13 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |