Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η χρήση του digital marketing στον κλάδο των δομικών υλικών |
Εναλλακτικός τίτλος |
The usage of digital marketing in the building materials area |
Δημιουργός |
Γκιόκα, Ειρήνη-Εντρίνα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Λιονάκης, Κωνσταντίνος Δημητριάδης, Σέργιος Ήντουνας, Κωνσταντίνος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
74σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7670 |
Περίληψη |
This paper deals with Digital Marketing in the building materials area.The thesis is divided into two parts: theory and research.In the first part are mentioned the concept of Marketing and the definition of marketing mix. These are followed by an introduction to Digital Marketing and a reference to digitization in the construction industry.In addition, there is a reference to the necessity of Digital Marketing and in particular the necessity of Digital Marketing in the construction industry. The theoretical part is conclude with an overview of the current situation for Social Media in the construction industry, followed by some empirical research on this issue. In the second part, a primary research is conducted to investigate the use of Digital Marketing by the traders in the building materials area. Specifically, the following research questions are expected to be answered through the present research: To what extent are building materials traders making use of Digital Marketing?, What are the main reasons for using Digital Marketing by building materials traders?, How effective are Digital Marketing Mechanisms for information material merchants and facilitators?Overall, the results of the survey show that the existing situation for the traders of construction materials is particularly encouraging. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το Digital Marketing στον κλάδο των δομικών υλικών. Η εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Αρχικά, στο θεωρητικό μέρος γίνεται αναφορά στην έννοια τους Μάρκετινγκ και αποτυπώνεται ο ορισμός του Μείγματος Μάρκετινγκ – Marketing Mix. Ακολουθεί μια εισαγωγή στο Digital Marketing και γίνεται αναφορά στην ψηφιοποίηση στον κατασκευαστικό κλάδο. Ακολουθεί αναφορά στην αναγκαιότητα του Digital Marketing και συγκεκριμένα στην αναγκαιότητα του Digital Marketing στον κατασκευαστικό κλάδο.Στη συνέχεια παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση για τα Social Media στην κατασκευαστική βιομηχανία και ακολουθούν μερικές εμπειρικές έρευνες γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα.Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται μια πρωτογενής έρευνα με σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του Digital Marketing από τους εμπόρους του κλάδου των δομικών υλικών. Πιο συγκεκριμένα μέσα από την παρούσα έρευνα αναμένεται να απαντηθούν τα ακόλουθα ερευνητικά ερωτήματα: Σε ποιο βαθμό οι έμποροι δομικών υλικών κάνουν χρήση του Digital Marketing, ποιοι είναι οι επικρατέστεροι λόγοι χρήσης του Digital Marketing από τους εμπόρους δομικών υλικών, πόσο αποτελεσματικοί είναι για τους εμπόρους δομικών υλικών οι μηχανισμοί Digital Marketing για την πληροφόρηση και διευκόλυνση τους.Συνολικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνα προκύπτει ότι η υπάρχουσα κατάσταση για τους εμπόρους δομικών υλικών που έλαβαν μέρος στην έρευνα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική. |
Λέξη κλειδί |
Δομικά υλικά Ψηφιακό μάρκετινγκ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Digital marketing Building materials Social media |
Διαθέσιμο από |
2020-03-12 15:26:14 |
Ημερομηνία έκδοσης |
05-03-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-03-12 15:26:14 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |