Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Ανάλυση της fintech αγοράς και ανάπτυξη μιας fintech εφαρμογής |
Εναλλακτικός τίτλος |
Fintech market research and development of a finctech application |
Δημιουργός |
Κιτσαράς-Νάσσης, Κωνσταντίνος |
Συντελεστής |
Λεώπουλος, Βρασίδας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Φραϊδάκη, Κατερίνα Δουκίδης, Γεώργιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
75σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7685 |
Περίληψη |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει θέμα την παρουσίαση μιας νέας ιδέας στο χώρο του fintech και ιδιαίτερα στο χώρο των retail πωλήσεων. Η ιδέα έχει να κάνει με μια πρωτοποριακή loyalty πλατφόρμα, που θα προσφέρει στους πελάτες των retail καταστημάτων αυτοματοποιημένα εξατομικευμένες δυναμικές εκπτώσεις στα προϊόντα του καταστήματος. Η πλατφόρμα αυτή θα είναι στημένη στο cloud και θα προσφέρεται στους χρήστες μέσω ενός mobile app. Αυτό το app θα διαθέτει τη τεχνολογία QR Scanner και θα χρησιμοποιεί Business Intelligence μεθόδους, όπως Data Analytics και Machine Learning αλγόριθμους για την προσφορά εξατομικευμένων δυναμικών εκπτώσεων.Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει μια ανάλυση της fintech αγοράς. Θα δοθεί ο ορισμός του τι είναι fintech και ποιες είναι οι κατηγορίες του. Θα παρουσιαστούν επίσης 4 επιτυχημένες εταιρείες fintech από κλάδους, όπως πληρωμές, υγεία και retail και θα γίνει μία προσπάθεια ανάλυσης της επιτυχίας τους.Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η επιχειρηματική ιδέα της νέας πλατφόρμας με το όνομα Tastemaker. Θα αναλυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος του retail και οι προκλήσεις του, καθώς και τι προσπαθεί να αλλάξει σε αυτό το οικοσύστημα η Tastemaker και τι προσπαθεί να επιτύχει. Θα παρουσιαστούν οι τεχνολογίες στις οποίες βασίζεται. Θα αναπτυχθεί ο επιχειρηματικός καμβάς της επιχειρηματικής ιδέας και θα παρουσιαστούν 3 βασικά UML της πλατφόρμας. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η οπτικοποίηση και θα επεξηγηθεί το Mobile App, το οποίο θα χειρίζονται οι χρήστες της εφαρμογής, δηλαδή οι τελικοί καταναλωτές και το Web UI το οποίο θα διαχειρίζονται τα καταστήματα. Επίσης, θα γίνει μια οικονομική ανάλυση του εγχειρήματος αυτού.Τέλος, η εργασία αυτή θα κλείσει με κάποια συμπεράσματα του τι προσπαθεί να καταφέρει αυτό το εγχείρημα, τι χρειάζεται περισσότερη μελέτη και ανάλυση, καθώς και οι καινούριες λειτουργίες, που θα αναλυθούν και μπορούν να προστεθούν μελλοντικά στην πλατφόρμα Tastemaker. This thesis is about presenting a new idea in the field of fintech and especially in the field of retail sales. The idea is for an innovative loyalty platform that offers retailers automated personalized dynamic discounts on store products.The platform will be cloud-based and available to users through a mobile app. This app will feature QR Scanner technology and will use Business Intelligence methods such as Data Analytics and Machine Learning algorithms to offer customized dynamic discounts.In this thesis we will analyze the fintech market. We will define what fintech is and what its classes are. Four successful fintech companies from sectors such as payments, health and retail will be featured and an attempt will be performed to analyze their success.Then the business concept of the new platform called Tastemaker will be presented. The problems that the retail industry faces today and its challenges will be analyzed, as well as what Tastemaker is trying to change in this ecosystem and what it is trying to achieve. The technologies on which it is based will be presented. The business canvas will be developed and 3 platform UMLs will be presented. The visualization will be presented and explained by the Mobile App, which will be handled by the users of the app, ie end users and the Web UI that will manage the stores. There will also be a financial analysis of this venture.Finally, this work will conclude with some conclusions on what this endeavor is trying to accomplish, what further study and analysis is needed, as well as new features that will be analyzed and may be added to the Tastemaker platform in the future. |
Λέξη κλειδί |
Loyalty discounts E-commerce Fintech Retail Λιανική πώληση Επιβράβευση Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Διαθέσιμο από |
2020-03-11 23:17:29 |
Ημερομηνία έκδοσης |
19-02-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-03-11 23:17:29 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |