Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
The impact of social media marketing on postgraduate students |
Εναλλακτικός τίτλος |
Η επίδραση του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους μεταπτυχιακούς μαθητές |
Δημιουργός |
Vertzagia, Maria-Anna, Βερτζάγια, Μαρία-Άννα |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication Skarmeas, Dionysios Karantinou, Kalipso |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
121p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7691 |
Περίληψη |
The present thesis uses a quantitative approach to investigate the impact of social media on postgraduate students compared to other sources of information during the university selection. Furthermore, it explores the content Greek and international students seek the most on social media as well as on other means. The thesis is organized in 6 major chapters: Introduction, Literature Review, Methodology, Analysis of the results, Discussion and Conclusion. Η παρούσα εργασία εξετάζει μέσω της ποσοτικής έρευνας τον ρόλο των social media σε σχέση με άλλες πηγές πληροφορίας στην αναζήτηση πανεπιστημίου από μεταπτυχιακούς φοιτητές. Επιπλέον, διερευνά το περιεχόμενο που αναζητούν περισσότερο οι φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα social media καθώς και σε άλλα μέσα πληροφορίας. Όσον αφορά την δομή, το κεφάλαιο 1 είναι η εισαγωγή, το κεφάλαιο 2 είναι η επισκόπηση της βιβλιογραφίας, το κεφάλαιο 3 είναι η μεθοδολογία, το κεφάλαιο 4 είναι η ανάλυση των δεδομένων, το κεφάλαιο 5 είναι η ερμηνεία των αναλύσεων ενώ το κεφάλαιο 6 είναι τα αποτελέσματα. |
Λέξη κλειδί |
Higher education marketing Postgraduate students Social media Μάρκετινγκ πανεπιστημίων Μεταπτυχιακοί φοιτητές Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
Διαθέσιμο από |
2020-03-15 01:29:26 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-03-15 01:29:26 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |