Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
The transformational process of cultural settings |
Δημιουργός |
Asprogeni, Stavroula |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication Argouslidis, Paraskevas Skarmeas, Dionysios Karantinou, Kalipso |
Τύπος |
Text |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7700 |
Περίληψη |
Η παρούσα έρευνα αφορά σε στοιχεία της εμπειρίας του επισκέπτη, καθώς και στην επίδραση της τεχνολογίας σε μουσεία και κέντρα πολιτισμού. Εντοπίζει τα χαρακτηριστικά που καθιστούν μια επίσκεψη ικανοποιητική, υπογραμμίζοντας την αξία της ουσιαστικής κατανόησης των αναγκών και προτιμήσεων του κοινού, ούτως ώστε οι πολιτιστικοί φορείς να διαμορφώσουν χώρους όπου οι επισκέπτες θα συμμετέχουν ενεργά, θα ψυχαγωγούνται και θα επιδιώκουν να επιστρέψουν σε αυτούς. Βάσει των παραπάνω, η συγκεκριμένη έρευνα εξετάζει εάν και σε ποιόν βαθμό τα χαρακτηριστικά του χώρου και των επισκεπτών -καθώς και η τεχνολογία- επηρεάζουν την ικανοποίηση του κοινού. Τα παραπάνω εξετάζονται με την χρήση τόσο ποιοτικής όσο και ποσοτικής έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται χρήση ανάλυσης περιεχομένου (content analysis) μέσω της πλατφόρμας του TripAdvisor και παρατήρησης (observation) σε τρεις πολιτιστικούς χώρους: Μουσείο Ακρόπολης, Dublinia Heritage Centre και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Αναφορικά με το δεύτερο μέρος της έρευνας, τα δεδομένα έχουν συλλεχθεί μέσω ερωτηματολογίου που μοιράστηκε ηλεκτρονικά σε 'Ελληνες πολίτες This study investigates visitor experience elements, as well as technology’s impact in what renders visiting museums and cultural centers memorable. It identifies the factors,which attendees value the most in rendering their visit satisfactory. In doing so, it stresses the necessity to understand in depth the needs and preferences of the public, so that cultural institutions provide a space where visitors actively participate, enjoy themselves, and seek to return to.Therefore and based on the above, this study examines whether and to what extent institutional and visitor attributes –alongside technology− influence visitor satisfaction with the use of both qualitative and quantitative approach.Study 1 makes use of content analysis via the TripAdvisor platform, as well as observation that has taken place in three cultural settings, namely The Acropolis Museum, Dublinia Heritage Centre, and Stavros Niarchos Foundation Cultural Center. With regards to study 2, the data has been collected via an online survey addressing Greek citizens. |
Λέξη κλειδί |
Πολιτιστικοί οργανισμοί Future intention Overall Experience Satisfaction Technology Visitor attributes Cultural institutions Χαρακτηριστικά επισκέπτη Τεχνολογία |
Διαθέσιμο από |
2020-03-14 18:25:41 |
Ημερομηνία έκδοσης |
02/25/2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-03-14 18:25:41 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |