Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Πολιτική και μάρκετινγκ: μια θεωρητική προσέγγιση των εθνικών εκλογών του 2019 |
Εναλλακτικός τίτλος |
Politics and marketing: a theoretical approach of the greek national elections of 2019 |
Δημιουργός |
Λάμπρου, Κωνσταντίνα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Αναγνωστίδου, Ζωή Σταθακόπουλος, Βλάσιος Κοκκινάκη, Φλώρα |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
76σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7810 |
Περίληψη |
The main purpose of this thesis is to approach theoretically the basic principles of political marketing,political Communication and political advertisement at the same time we try a comparison of the Greek national election campaigns between the two main political opponents, SYRIZA and New Democracy. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ, της πολιτικής επικοινωνίας και της πολιτικής διαφήμισης, καθώς και μια σύγκριση της προεκλογικής καμπάνιας των δυο κεντρικών πολιτικών αντιπάλων του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας. |
Λέξη κλειδί |
Πολιτική επικοινωνία Politics Marketing National elections Political marketing Political communication Πολιτικό μάρκετινγκ Πολιτική Εθνικές εκλογές Μάρκετινγκ |
Διαθέσιμο από |
2020-04-27 17:31:18 |
Ημερομηνία έκδοσης |
27-04-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-04-27 17:31:18 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |