Συλλογές
Τίτλος Πολιτική και μάρκετινγκ: μια θεωρητική προσέγγιση των εθνικών εκλογών του 2019
Εναλλακτικός τίτλος Politics and marketing: a theoretical approach of the greek national elections of 2019
Δημιουργός Λάμπρου, Κωνσταντίνα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Αναγνωστίδου, Ζωή
Σταθακόπουλος, Βλάσιος
Κοκκινάκη, Φλώρα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 76σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7810
Περίληψη The main purpose of this thesis is to approach theoretically the basic principles of political marketing,political Communication and political advertisement at the same time we try a comparison of the Greek national election campaigns between the two main political opponents, SYRIZA and New Democracy.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του πολιτικού μάρκετινγκ, της πολιτικής επικοινωνίας και της πολιτικής διαφήμισης, καθώς και μια σύγκριση της προεκλογικής καμπάνιας των δυο κεντρικών πολιτικών αντιπάλων του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας.
Λέξη κλειδί Πολιτική επικοινωνία
Politics
Marketing
National elections
Political marketing
Political communication
Πολιτικό μάρκετινγκ
Πολιτική
Εθνικές εκλογές
Μάρκετινγκ
Διαθέσιμο από 2020-04-27 17:31:18
Ημερομηνία έκδοσης 27-04-2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-04-27 17:31:18
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/