Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Συμπεριφορά καταναλωτή στον κλάδο των smartphones: στάδια αγοραστικής διαδικασίας και παράγοντες που την επηρεάζουν |
Εναλλακτικός τίτλος |
Consumer behavior in smartphones industry: stages of the buying process and factors that affect it |
Δημιουργός |
Γαζούλης, Παναγιώτης |
Συντελεστής |
Ήντουνας, Κωνσταντίνος Μπάλτας, Γεώργιος Κοκκινάκη, Φλώρα Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
100σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7895 |
Περίληψη |
Η παρούσα διατριβή ασχολείται με την ανάλυση της συμπεριφοράς του Έλληνα καταναλωτή ως προς την αγορά των smartphones καθ’ όλη την αγοραστική διαδικασία του τελευταίου. Ακόμη, εντοπίζει και αναλύει τους βασικότερους παράγοντες επιρροής της αγοραστικής διαδικασίας του σύμφωνα με τις απόψεις του ερευνητή της και την παγκόσμια βιβλιογραφία. Οι παράγοντες που επελήφθησαν για περαιτέρω ανάλυση είναι οι εξής: πολιτισμός, προγραμματισμένη συμπεριφορά, αξίες, κοινωνική τάξη, συναισθηματικά και λογικά κίνητρα, φύλο. Ως καταλληλότερη μέθοδος για τη διεξαγωγή της έρευνας, λόγω της φύσης της και των συνθηκών διεξαγωγής της, κρίθηκε αυτή της ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης κατέδειξαν πως οι άνδρες θεωρούν πιο σημαντική την τιμή του smartphone και οι γυναίκες θεωρούν πιο σημαντικά τα χαρακτηριστικά και το designτου smartphone. Ως προς το εισόδημα των ερωτηθέντων, είδαμε πως οι ερωτηθέντες με εισόδημα από 401 έως 800 ευρώ ή πάνω από 2000 ευρώ θεωρούν πιο σημαντική την τιμή. Συνεχίζοντας, οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου θεωρούν πιο σημαντικά τα χαρακτηριστικά του smartphone, με τους αποφοίτους Λυκείου να θεωρούν πιο σημαντικό το design. Τέλος, οι ελεύθεροι επαγγελματίες θεωρούν πιο σημαντική την μάρκα του κινητού, οι δημόσιοι υπάλληλοι θεωρούν πιο σημαντική την τιμή σε σχέση με τους άλλους ερωτηθέντες, ενώ ως προς τη σημαντικότητα του design τα πρωτεία έχουν οι σπουδαστές.Επίσης, οι άνδρες θεωρούν σε υψηλότερο επίπεδο πως ένα smartphone καλύπτει την ανάγκη για αποδοχή από το κοινωνικό σύνολο, την ανάγκη της αυτοεκτίμησης και την ανάγκη αυτοπραγμάτωσης. Αναφορικά με την ηλικία των καταναλωτών, οι ερωτηθέντες άνω των 55 ετών συμφωνούν περισσότερο πως ένα smartphone καλύπτει την ανάγκη για αποδοχή από το κοινωνικό σύνολο, την ανάγκη της αυτοεκτίμησης και της αυτοπραγμάτωσης. Από τα παραπάνω αποτελέσματα ο ερευνητής κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πιο σπουδαίο χαρακτηριστικό για την πρόθεση αγοράς των ερωτηθέντων είναι η τιμή του The present dissertation deals with the analysis of the behavior of the Greek consumer regarding the purchase of smartphones throughout the purchasing process of the latter. It also identifies and analyzes the main factors influencing its purchasing process according to the views of its researcher and the world literature. The factors addressed for further analysis are: culture, planned behavior, values, social class, emotional and logical motivation, gender. The most appropriate method for conducting the survey, due to its nature and conditions, was the quantitative survey using a questionnaire.The results of the analysis showed that men consider the price of the smartphone more important and women consider the features and design of the smartphone more important. Regarding the income of the respondents, we saw that the respondents with an income from 401 to 800 euros or over 2000 euros consider the price more important. Continuing, holders of a master's or doctoral degree consider the features of the smartphone more important, with high school graduates considering design more important. Finally, the self-employed consider the brand of the mobile phone more important, the civil servants consider the price more important than the other respondents, while in terms of the importance of design the students have the first place. Also, men consider at a higher level that a smartphone covers the need for acceptance by society, the need for self-esteem and the need for self-realization. Regarding the age of consumers, respondents over 55 agree more that a smartphone covers the need for acceptance by society, the need for self-esteem and self-realization. From the above results the researcher concluded that the most important feature for the intended intention of the respondents is its price |
Λέξη κλειδί |
Συμπεριφορά καταναλωτή Έξυπνα κινητά τηλέφωνα Αγοραστική διαδικασία Consumer behaviour Smartphones Buying process |
Διαθέσιμο από |
2020-07-18 18:59:08 |
Ημερομηνία έκδοσης |
02-07-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-07-18 18:59:08 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |