Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η εμπειρία του πελάτη στον τραπεζικό κλάδο: το παράδειγμα της Τράπεζας Πειραιώς |
Εναλλακτικός τίτλος |
The customer experience in the banking industry: the example of Piraeus Bank |
Δημιουργός |
Ρουμελιώτης, Κωνσταντίνος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σιώμκος, Γεώργιος Καρδαράς, Δημήτριος Ψιλούτσικου, Μαρίνα Τσακαρέστου, Μπέττυ |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
67σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7902 |
Περίληψη |
In order for a traditional bank to survive through the evolution of its services and gain a sustainable competitive advantage, it must focus on the customer himself, on his service, and on his experience. Προκειμένου η παραδοσιακή τράπεζα να επιβιώσει μέσα από την μετεξέλιξη των υπηρεσιών της και να αποκτήσει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να εστιάσει στον ίδιο τον πελάτη, στην εξυπηρέτησή του, και στην εμπειρία του. Η Διπλωματική μελετά τις βασικές έννοιες και την βιβλιογραφία γύρω από την εμπειρία του πελάτη και επικεντρώνεται στην μελέτη περίπτωσης της Τράπεζας Πειραιώς για να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την εμπειρία πελάτη και ποια αποτελέσματα έχει ή αναμένει από την εφαρμογή της πολιτικής αυτής. |
Λέξη κλειδί |
Τράπεζα Εμπειρία πελάτη Τράπεζα Πειραιώς Bank Customer experience Piraeus bank |
Διαθέσιμο από |
2020-07-21 14:11:04 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-07-21 14:11:04 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |