Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Επίδραση των Νέων Τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το μάνατζμεντ και τη συμπεριφορά καταναλωτή |
Εναλλακτικός τίτλος |
The impact of New Technologies on marketing, management and consumer behavior |
Δημιουργός |
Καλανδράνης, Νικόλαος |
Συντελεστής |
Ψιλούτσικου, Μαρίνα Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σιώμκος, Γεώργιος Πατσιούρας, Χρήστος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
113σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7921 |
Περίληψη |
The dissertation will aim at study of the impact of technological revolution and technological developments in the field of marketing and management business and services. Purpose is to examine how the strategies applied to the above industries to meet modern requirements. At the same time, the goal of the work will is to study the changes in consumer behavior based on them developments and, respectively, their adaptation services in the above changes. Η διπλωματική εργασία θα έχει ως στόχο την μελέτη της επίδρασης της τεχνολογικής επανάστασης και των τεχνολογικών εξελίξεων στον τομέα του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ των επιχειρήσεων και των υπηρεσιών. Σκοπός είναι να εξεταστεί πώς διαφοροποιούνται οι στρατηγικές που εφαρμόζονται στους παραπάνω κλάδους ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις. Παράλληλα, στόχος της εργασίας θα είναι να μελετηθούν οι αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών βάσει αυτών των εξελίξεων και αντίστοιχα η προσαρμογή των υπηρεσιών στις παραπάνω μεταβολές. |
Λέξη κλειδί |
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ Συμπεριφορά καταναλωτή New technology Marketing Management Customer behavior Νέα τεχνολογία |
Διαθέσιμο από |
2020-07-24 22:46:55 |
Ημερομηνία έκδοσης |
18-07-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-07-24 22:46:55 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |