Συλλογές
Τίτλος Κριτήρια αξιολόγησης αποτελεσματικότητας μεθοδολογιών διαχείρισης επιχειρησιακών διαδικασιών στις τηλεπικοινωνίες
Εναλλακτικός τίτλος Criteria of evaluation of BPM methods at telecommunications
Δημιουργός Τσίγκου, Ελένη
Συντελεστής Σιώμκος, Γεώργιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιωαννίδης, Αντώνιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 65σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7957
Περίληψη Στην παρούσα εργασία , αρχικά, αναλύθηκε εκτενώς ο ορισμός της διαχείρισης επιχειρησιακών διαδικασιών και ποιες διαδικασίες περιλαμβάνει. Έπειτα έγινε ιδιαίτερη αναφορά σε κάποιες νέες τεχνολογίες που περιλαμβάνονται σε αυτές τις διαδικασίες και που είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Για να κατανοηθούν καλύτερα τα κριτήρια αξιολόγησης των μεθοδολογιών της διαχείρισης επιχειρησιακών οργανισμών στο κλάδο των τηλεπικοινωνιών χρησιμοποιήθηκε μια μελέτη περίπτωσης. Ένας μεγάλος τηλεπικοινωνιακός οργανισμός εξετάζει το ενδεχόμενο πιθανώς να αντικαταστήσει το υπάρχον σύστημα λογισμικού διαχείρισης διαδικασιών με ένα άλλο. Ζητήθηκε λοιπόν να εξεταστούν, μέσω από μια σειρά λογισμικών μεγάλων εταιριών, οι πιθανές επιλογές αντικατάστασης και να γίνει μια εκτίμηση κόστους. Οι εταιρίες είναι οι εξής :Appian,AgilePoint,Bizagi,Oracle,K2,Pegasystem , IBM,Erwin,Orbus,Genpact,Signavio. Τέθηκαν οι έξι μεγάλοι παράγοντες αξιολόγησης οι οποίοι είναι : το κόστος, η ευκολία χρήσης, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η ενσωμάτωση και ανάπτυξη μέσα στον οργανισμό, οι υποστηρικτικές λειτουργίες και η αξιοπιστία. Οι υπεύθυνοι του τηλεπικοινωνιακού οργανισμού έδωσαν τις εξής βαθμολογίες βαρύτητας :40 % στον πρώτο παράγοντα, 5% στον δεύτερο, 20% στον τρίτο, 15% στον τέταρτο, 10% στον πέμπτο και 10% στον έκτο. Με βάση αυτές τις βαθμολογίες και λαμβάνοντας υπόψιν και κριτικές χρηστών αξιολογήθηκαν 11 διαφορετικές εταιρίες και προέκυψαν τα αποτελέσματα. Η Signavio και η Bizagi ήταν εκείνες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία στο σύνολο των χαρακτηριστικών. Έπειτα, για να χρηματοδοτηθεί η πιθανή επιλογή έγινε μια εκτίμηση του κόστους με τριετή ορίζοντα και προέκυψε ότι σε περίπτωση που ο οργανισμός αποφασίσει την αντικατάσταση θα πρέπει να δώσει το ποσό των 81000 τον πρώτο χρόνο και 58000 ανά έτος για τα υπόλοιπα δύο. Αυτή ήταν η πρόταση που δόθηκε στον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό να εξετάσει και να λάβει την τελική απόφαση για το εάν θα προβεί σε αντικατάσταση ή όχι.
In the present paper,the definition of business process management was ,initially, extensively analyzed.Then, they were specially mentioned some of the new technologies included in these processes which are of great importance.In order to better understand the evaluation of criteria of methodologies used to manage business organisations,there were used a case study.An important telecommunication organisation examines the possibility of replacing the existing software system with another one.It was asked to examine though a series of big companies software,the better option and the cost of it.The companies were Appian ,Agile Point, Bizagi,Oracle, K2 ,Pegasystem,IBM,Erwin,Orbus,Genpact, Signavio. The six factors were the Cost/ Evaluation & Contracting,the Ease of use,the Product Capabilities,the Integration & Deployment,the Firm’s Reliability and the Service & Support. They set the following importance rates:40% at first factor, 5% at second , 20% at third, 15% at fourth 10%, at fifth 10%, at sixth 10%. According to these rates, 11 different companies were evaluated and Signavio and Bizagi had the biggest score.Finally, the estimation of the cost was at 81000€ for the first year and at 58000€ per year for the next 2.Among those criteria the company made the final decision.
Λέξη κλειδί Telecommunications
Evaluation
Business Process Management (BPM)
Methodology
Τηλεπικοινωνίες
Αξιολόγηση
Μεθοδολογία
Διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών
Ημερομηνία 2019
Ημερομηνία κατάθεσης 26-08-2020
Ημερομηνία αποδοχής 26-08-2020
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/