Συλλογές
Τίτλος Η επίδραση του διαδικτύου στον τραπεζικό τομέα: μελέτη περίπτωσης Eurobank EFG
Εναλλακτικός τίτλος The impact of internet on the baking industry: case study Eurobank EFG
Δημιουργός Τάλλιου, Ιωάννα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Καρδαράς, Δημήτριος
Σιώμκος, Γεώργιος
Σταυριανέα, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 81σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7971
Περίληψη The majority of the companies provide products with similar characteristics. As a result, they focus on trying to differentiate from their competitors in order to increase their profits and market share. The companies try to improve their products so they increase the number of satisfied customers and become loyal to their brand. The banks in their effort to minimize their costs and create competitive advantage over their competitors, they constantly launch new products and services. The main service they focus on these days is internet banking. It is important to scrutinize the impact of internet banking on the banking sector and the changes that brings to the customer service experience. Internet banking is of vital importance for the banks as the reduction of the waiting time and the cash transactions is their main goal. Thus, the transition from the traditional customer service means to the new technologies can be challenging, but by focusing on improving the customer service will provide the customers the motive to change their so far habits.
Οι περισσότερες εταιρίες σήμερα παρέχουν προϊόντα με παρόμοια χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα να θέτουν ως κύριο στόχο τη διαφοροποίησή τους από τους ανταγωνιστές του κλάδου ώστε να αυξήσουν τα κέρδη αλλά και το μερίδιό αγοράς τους Η βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων τους στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των ικανοποιημένων πελατών οι οποίοι θα είναι πιστοί στην προτίμησή τους στη συγκεκριμένη μάρκα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ταχύτητα την οποία η τεχνολογία προοδεύει και τους εναλλακτικούς τρόπους που δημιουργούνται για την κάλυψη των αναγκών των πελατών, δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τραπεζικό τομέα. Οι τράπεζες στην προσπάθειά τους να ελαχιστοποιήσουν το κόστος τους και παράλληλα να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, ώστε να είναι ικανές να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό, δημιουργούν συνεχώς νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Το κύριο προϊόν στο οποίο εστιάζουν σήμερα είναι η ηλεκτρονική τραπεζική (internet banking), του οποίου η επιρροή και οι προεκτάσεις θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Σημαντική κρίνεται η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης του Internet banking στον τραπεζικό τομέα καθώς και οι αλλαγές που επιφέρει στο τρόπο και την ποιότητα της εμπειρίας των πελατών. Το Internet banking αποτελεί πλέον εργαλείο ζωτικής σημασίας για τις τράπεζες, καθώς η μείωση του χρόνου αναμονής και η ελαχιστοποίηση των συναλλαγών στα ταμεία, αποτελεί βασικό στόχο τους. Αποτελεί, λοιπόν, πρόκληση η ομαλή μεταφορά των πελατών από τα παραδοσιακά μέσα εξυπηρέτησης στις νέες τεχνολογίες, καθώς θα πρέπει η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν να βελτιωθεί έτσι ώστε να υπάρξει το κίνητρο της αλλαγής των έως τώρα συνηθειών τους.
Λέξη κλειδί Ηλεκτρονική τραπεζική
Τραπεζικός τομέας
Εμπειρία πελάτη
Διαδίκτυο
Internet banking
Banking sector
Customer experience
Internet
Eurobank EFG
Διαθέσιμο από 2020-08-27 15:26:17
Ημερομηνία έκδοσης 09-07-2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-08-27 15:26:17
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/