Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Σύγκριση ψηφιακών πλατφορμών ΟΠΑΠ και ΟΤΕ |
Εναλλακτικός τίτλος |
Comparison of digital platforms of OPAP and OTE |
Δημιουργός |
Σακελλάρης, Γεώργιος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σιώμκος, Γεώργιος Ιωαννίδης, Αντώνιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
40σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7981 |
Περίληψη |
Value generation has always been a driving force for economic activity. In the modern digital era, with the introduction of digital platforms, the way of generating value has being redefined. Specifically, the digital platform facilitates participants to interact, thus producing and exchanging value. The digital platform is designed based on user interactions, its architecture and its management. The empirical comparison of the digital platforms OPAP and OTE based on five pillars of success collected from the literature. These are the network protection of the user, the percentage of value offered, the personalization of the customer, the pricing and the existence of partners. Both the digital platforms OPAP and OTE have excellent network protection and customer personalization. Their differentiation based on the pricing and the value offered, where OTE's digital platform excels.The limitations faced by this Thesis Statement concern the difficulty of conducting quantitative and qualitative research and conducting interviews with executives of both organizations. Η παραγωγή αξίας αποτελούσε ανέκαθεν κινητήρια δύναμη για τις οικονομικές δραστηριότητες. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, με τη σύσταση των ψηφιακών πλατφόρμων, επαναπροσδιορίζεται ο τρόπος παραγωγής αξίας. Συγκεκριμένα η ψηφιακή πλατφόρμα διευκολύνει τους συμμετέχοντες να αλληλεπιδράσουν με αποτέλεσμα να παράγουν και να ανταλλάσσουν αξία. Η ψηφιακή πλατφόρμα σχεδιάζεται με βάση τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, την αρχιτεκτονική της και τον τρόπο διοίκησής της. Η εμπειρική σύγκριση των ψηφιακών πλατφόρμων ΟΠΑΠ και ΟΤΕ σε πέντε πυλώνες επιτυχίας που συλλέχθηκαν από την βιβλιογραφία. Πρόκειται για την δικτυακή προστασία του χρήστη, το ποσοστό προσφερόμενης αξίας, την εξατομίκευση του πελάτη, την τιμολόγηση και την ύπαρξη συνεργατών. Αμφότερες οι ψηφιακές πλατφόρμες ΟΠΑΠ και ΟΤΕ διαθέτουν εξαιρετική δικτυακή προστασία και εξατομίκευση στους πελάτες. Η διαφοροποίηση τους έγκειται στην τιμολόγηση και την προσφερόμενη αξία, όπου η ψηφιακή πλατφόρμα του ΟΤΕ υπερέχει. Οι περιορισμοί που αντιμετώπισε η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορούν τη δυσκολία διεξαγωγής ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και τη διεξαγωγή συνεντεύξεων με στελέχη των δύο οργανισμών. |
Λέξη κλειδί |
Ψηφιακή πλατφόρμα Ψηφιακό οικοσύστημα Συμπαραγωγή αξίας ΟΠΑΠ Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) Digital platform Digital ecosystem Value cocreation OPAP Hellenic Telecommunications Organisation (OTE) |
Διαθέσιμο από |
2020-08-28 16:28:42 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-08-28 16:28:42 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |