Συλλογές
Τίτλος Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και η επίπτωσή τους στη πιστότητα, τη φήμη και τις πωλήσεις
Εναλλακτικός τίτλος Corporate social responsibility actions and their impact on loyalty, reputation and sales
Δημιουργός Πολυχρονοπούλου, Κωνσταντίνα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μπαλτάς, Γεώργιος
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 112σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7985
Περίληψη Corporate social responsibility (CSR) is a key pillar of professional and business activity in Greece. The purpose of this paper is to identify, analyze and explain the important role that corporate social responsibility plays in business and how it is the link between business, product and consumer. In addition, the results of the exclusive research will be analyzed and explained in order to better understand the value of corporate social responsibility as a marketing tool but also to promote sustainable practices at both business and social level. The degree of influence of corporate social responsibility on increasing the value of a product but also the way in which the consumer perceives, accepts or rejects it will be the subject of analysis. Locating in the business activity of the Greek territory will be studied the way in which the ‘Greek consumers approve or disapprove of the specific actions and how this consequently affects their consumer habits.
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αποτελεί ένα βασικό πυλώνα της επαγγελματικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εντοπίσει, να αναλύσει και να εξηγήσει το σημαντικό ρόλο που η εταιρική κοινωνική ευθύνη διαδραματίζει στα επιχειρηματικά τεκταινόμενα και πως αυτή είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ επιχείρησης, προϊόντος και καταναλωτή. Επιπρόσθετα, τα αποτελέσματα της αποκλειστικής έρευνας θα αναλυθούν και θα επεξηγηθούν με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της αξίας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ως εργαλείο marketing αλλά και προώθησης βιώσιμων πρακτικών τόσο σε επιχειρηματικό όσο και κοινωνικό επίπεδο. Ο βαθμός επιρροής της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αύξηση της υπεραξίας ενός προϊόντος αλλά και ο τρόπος με τον οποίο ο καταναλωτής την αντιλαμβάνεται, την αποδέχεται ή την απορρίπτει θα αποτελέσουν αντικείμενο ανάλυσης. Εντοπίζοντας στην επιχειρηματική δραστηριότητα της ελληνικής επικρατείας θα μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο οι ‘Ελληνες καταναλωτές επιδοκιμάζουν ή αποδοκιμάζουν τις συγκεκριμένες δράσεις και με ποιό τρόπο αυτό επηρεάζει κατ' επέκταση τις καταναλωτικές τους συνήθειες.
Λέξη κλειδί Sales
Impact
Reputation
Loyalty
Corporate Social Responsibility (CSR)
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Πιστότητα
Φήμη
Πωλήσεις
Επίπτωση
Διαθέσιμο από 2020-08-31 21:30:29
Ημερομηνία έκδοσης 30-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-08-31 21:30:29
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/