Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Ανάλυση συναισθημάτων στις κριτικές πελατών για τουριστικές υπηρεσίες |
Εναλλακτικός τίτλος |
Sentiment analysis on users reviews on tourist services |
Δημιουργός |
Κανάκης, Ορέστης |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ψιλούτσικου, Μαρίνα Σιώμκος, Γεώργιος Καρδαράς, Δημήτριος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
72σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7986 |
Περίληψη |
Vast amounts of users’ online reviews, are now the best way for service designers to redesign their services according the markets’ and users’ needs. Today, in Greece, the biggest industry is tourism and services such as Trip Advisor offers a large amount of data concerning tourists demands through their reviews, leading to more data driven changes than changes based on business knowledge. Reviews contain a comprehensive view of each user need and with a proportional to the scenario analysis a hotel manager can take choices based on scientific methodologies. A service designer can draw insightful information for him to implement changes for both his enterprise and customers’ benefit. My ultimate research purpose is to analyze the users’ needs and try to see why a customer will rate with five (5) or four (4) stars based on their reviews from Trip Advisor for Hotels and finally to check the sentiment behind their reviews as a mean of supporting their arguments. Το τεράστιο ποσό των διαδικτυακών κριτικών των χρηστών είναι πλέον ο καλύτερος τρόπος για τους σχεδιαστές υπηρεσιών να επανασχεδιάσουν τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με τις ανάγκες των αγορών και των χρηστών. Σήμερα, στην Ελλάδα, ο μεγαλύτερος κλάδος είναι ο τουρισμός και οι υπηρεσίες, όπως το Trip Advisor προσφέρει μεγάλο αριθμό δεδομένων σχετικά με τις απαιτήσεις των τουριστών μέσω των κριτικών τους, οδηγώντας σε περισσότερες αλλαγές βάσει δεδομένων από τις αλλαγές που βασίζονται στις επιχειρηματικές γνώσεις. Οι κριτικές περιέχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα κάθε ανάγκης του χρήστη και ανάλογα με την ανάλυση σεναρίων, ένας διευθυντής ξενοδοχείου μπορεί να επιλέξει βάσει επιστημονικών μεθοδολογιών. Ένας σχεδιαστής υπηρεσιών μπορεί να αντλήσει διορατικές πληροφορίες για να εφαρμόσει αλλαγές τόσο προς όφελος της επιχείρησής του όσο και των πελατών του. Ο απώτερος ερευνητικός μου σκοπός είναι να αναλύσω τις ανάγκες των χρηστών και να προσπαθήσω να δω γιατί ένας πελάτης θα αξιολογήσει με πέντε (5) ή τέσσερα (4) αστέρια με βάση τις κριτικές του από το Trip Advisor για ξενοδοχεία και τέλος να ελέγξει το συναίσθημα πίσω από τις κριτικές του ως ένα μέσο υποστήριξης των επιχειρημάτων τους. |
Λέξη κλειδί |
Κριτικές Τουρισμός Ανάλυση συναισθήματος Υπηρεσίες Sentiment analysis Reviews Tourism Services |
Διαθέσιμο από |
2020-08-28 17:43:39 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-08-28 17:43:39 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |