Συλλογές
Τίτλος Δημόσιες σχέσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εναλλακτικός τίτλος Public relations and social media
Δημιουργός Ζούμπα, Έλλη
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Καρδαράς, Δημήτριος
Σιώμκος, Γεώργιος
Σταυριανέα, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 127σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8003
Περίληψη The tool's research was a questionnaire with two conceivable modules. The aim of the work is to explore how social media has altered and influenced traditional public relations practices in the modern digital age.Work structure: Chapter 1: Public Relations .Chapter 2:Social Media .Chapter 3:Public Relations and Social Media. 4:Research Methodology. Chapter 5:Research Results Chapter 6: Conclusions
Το εργαλείο έρευνας αποτέλεσε ένα ερωτηματολόγιο με δυο νοητές ενότητες. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει πώς τα κοινωνικά μέσα έχουν μεταβάλλει και επηρεάσει τις παραδοσιακές πρακτικές των δημοσίων σχέσεων στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή .Δομή εργασίας: Κεφ.1: Δημόσιες Σχέσεις Κεφ. 2:Κοινωνικά Μέσα. Κεφ.3:Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Μέσα. Κεφ.4:Μεθοδολογία Έρευνας. Κεφ.5:Αποτελέσματα Έρευνας. Κεφ.6: Συμπεράσματα
Λέξη κλειδί Κοινωνικά δίκτυα
Δημόσιες σχέσεις
Κοινωνικά μέσα
Κοινό
Ενδιαφερόμενα μέρη
Social media
Public relations
Social networks
Public
Stakeholders
Διαθέσιμο από 2020-09-06 16:02:40
Ημερομηνία έκδοσης 18-07-2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-09-06 16:02:40
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/