Συλλογές
Τίτλος Εταιρική κοινωνική ευθύνη και εμπειρία πελάτη: δημιουργώντας σχέσεις προσήλωσης και εμπιστοσύνης
Εναλλακτικός τίτλος Corporate social responsibility and customer experience:creating loyalty and trust relationships
Δημιουργός Παπαδοπούλου, Νίκη
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Καρδαράς, Δημήτριος
Σιώμκος, Γεώργιος
Ψιλούτσικου, Μαρίνα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 128σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8009
Περίληψη Corporate Social responsibility and customer experience are two strategically important sectors of modern business. On the one hand, the customer experience specializes in optimizing the experience and maximizing client's satisfaction, on the other hand, Corporate Social Responsibility refers to the social actions and the identity of the corporate citizen that the company acquires from its social contribution. A common component of the two sectors is the involvement of all the parties in activities related to the external environment of the company.
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η εμπειρία πελάτη είναι δύο στρατηγικής σημασίας πεδία για την σύγχρονη επιχείρηση. Από τη μία πλευρά η εμπειρία πελάτη εξειδικεύεται στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης του πελάτη, από την άλλη πλευρά η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται στις κοινωνικές δράσεις και την ταυτότητα του εταιρικού πολίτη που αποκτά η επιχείρηση από την κοινωνική συνεισφορά της. Κοινή συνισταμένη των δύο πεδίων είναι η εμπλοκή των ενδιαφερόντων μερών σε δραστηριότητες που αφορούν του εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης.
Λέξη κλειδί Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Εμπειρία πελάτη
Προσήλωση
Εμπιστοσύνη
Μάρκα
Corporate Social Responsibility (CSR)
Customer experience
Loyalty
Trust
Brand
Διαθέσιμο από 2020-08-31 16:09:53
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-08-31 16:09:53
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/