Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Επανασχεδιασμός διαδικασιών ΟΤΕ: δημιουργία πελάτη/υποκαταστήματος επέκταση και ενημέρωση στοιχείων (SAP) |
Εναλλακτικός τίτλος |
Business process restructuring ΟΤΕ: client/branch creation data extension and update (SAP) |
Δημιουργός |
Δελαβόγιας, Δημήτριος-Χριστόφορος |
Συντελεστής |
Σιώμκος, Γεώργιος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ιωαννίδης, Αντώνιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
16σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8021 |
Περίληψη |
The aim of this master thesis is to understand the concepts of recording and redesigning business processes and their automation. Its purpose is the study of a specific case on a practical level, in collaboration with the telecommunications organization OTE.Through the literature review, the concepts Business Process Management (BPM), Business Process Restructuring (BPR), Robotic Process Automation (RPA) and the tool for managing and capturing business processes ARIS were analyzed, while the goals and advantages of these concepts were clarified, in the daily routine of business world.In addition to this, the methodology followed by OTE for the analysis, recording and automation of the processes used in the production line is presented, as well as the proposed case study methodology.The main reason why this topic was chosen, was for the in-depth analysis of the positive aspects of RPA and new technologies. In addition, it was examined how the above help companies to manage in better ways their human and financial resources. It was also deemed necessary to study in practice, how a large organization manages the processes it implements.Based on these, the content of this dissertation was formulated in the theoretical framework that includes the analysis of the aforementioned concepts and in the practical, which concerns the study of the analysis and automation of procedures, in collaboration with the OTE group.The practical part includes the OTE process that concerns the management of the Enterprise Resource Planning SAP. The process describes the task of creating password for new customers or agents in the SAP system or modifying-extending an existing one. In the next step, the subcategories into which the process is divided are analyzed, what are the actions included in each of them, while finally the relevant flowcharts that illustrate the End-To-End process are presented, through Software Aris. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την κατανόηση των εννοιών της καταγραφής και του επανασχεδιασμού των επιχειρησιακών διαδικασιών και της αυτοματοποίησης τους. Σκοπός της είναι η μελέτη συγκεκριμένης περίπτωσης σε πρακτικό επίπεδο, σε συνεργασία με τον οργανισμό τηλεπικοινωνίας ΟΤΕ.Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, αναλύθηκαν οι έννοιες Business Process Management (BPM), Business Process Restructuring (BPR), Robotic Process Automation (RPA) και το εργαλείο διαχείρισης και αποτύπωσης επιχειρησιακών διαδικασιών ARIS, ενώ διασαφηνίστηκαν οι στόχοι και τα πλεονεκτήματα που έχουν αυτές οι έννοιες στον κόσμο των επιχειρήσεων σήμερα.Επιπλέον, παρατίθεται η μεθοδολογία που ακολουθεί ο οργανισμός ΟΤΕ για την ανάλυση, την καταγραφή και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται στη γραμμή παραγωγής, καθώς και η προτεινόμενη μεθοδολογία μελέτης περίπτωσης.Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε αυτό το θέμα προς μελέτη, ήταν για η ανάλυση των θετικών στοιχείων του RPA και των νέων τεχνολογιών σε βάθος. Επιπλέον, εξετάστηκε με ποιον τρόπο τα παραπάνω βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν καλύτερα τους ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους που διαθέτουν. Επίσης, κρίθηκε απαραίτητο να μελετηθεί έμπρακτα, πως διαχειρίζεται ένας μεγάλος οργανισμός, τις διεργασίες που υλοποιεί.Βάσει αυτών διαμορφώθηκε το περιεχόμενο αυτής της εργασίας στο θεωρητικό πλαίσιο που περιλαμβάνει την ανάλυση των προαναφερόμενων εννοιών και στο πρακτικό, το οποίο αφορά στη μελέτη της ανάλυσης και αυτοματοποίησης των διαδικασιών, σε συνεργασία με τον όμιλο ΟΤΕ.Το πρακτικό κομμάτι συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την περίπτωση της διαδικασίας του ΟΤΕ που έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση του συστήματος Enterprise Resource Planning (ERP) SAP. Η διαδικασία περιγράφει τις εργασίες για τη δημιουργία κωδικού ενός νέου πελάτη ή αντιπροσώπου στο σύστημα SAP ή την τροποποίηση-επέκταση των στοιχείων ενός υφισταμένου. Στο επόμενο στάδιο, αναλύονται οι υποκατηγορίες στις οποίες χωρίζεται η διαδικασία, τις ενέργειες που περιλαμβάνει η κάθε μία από αυτές, ενώ τέλος παρατίθενται τα σχετικά διαγράμματα ροής που απεικονίζουν τη διαδικασία End-Τo-End, μέσω του Software Aris. |
Λέξη κλειδί |
SAP Hellenic Telecommunications Organisation (OTE) Enterprise Resource Planning (ERP) Business Process Management (BPM) Business Process Redesign (BPR) Robotic Process Automation (RPA) Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) Διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών Επανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών Ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών Συστήματα Ενδοεπιχειρησιακού Σχεδιασμού |
Διαθέσιμο από |
2020-09-10 21:10:04 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-09-10 21:10:04 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |