Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Σχεδιασμός και ανάπτυξη customer journeys στο τραπεζικό δίκτυο λιανικής |
Εναλλακτικός τίτλος |
Design and development customer journey in retail banking |
Δημιουργός |
Βαγιωνή, Μαρία |
Συντελεστής |
Καρδαράς, Δημήτριος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ψιλούτσικου, Μαρίνα Σιώμκος, Γεώργιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
103σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8034 |
Περίληψη |
The present work has a dual purpose: on the one hand the recording, categorization and reporting of the factors related to the formation of experience and perception of a financial institution in the client's mind through research conducted in the form of structured questionnaires and, on the one hand partner, planning a journey of the customer who needs to visit the bank branch with which he has transactions in order to proceed with the issuance of a debit card. Η παρούσα εργασία έχει διττό σκοπό: αφ’ ενός την καταγραφή, κατηγοριοποίηση και έκθεση των παραγόντων που σχετίζονται με την διαμόρφωση της εμπειρίας και της αντίληψης για ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στο μυαλό του πελάτη μέσα από έρευνα που διεξήχθη με την μορφή δομημένων ερωτηματολογίων και, αφ’ εταίρου, τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού του πελάτη ο οποίος χρειάζεται να επισκεφτεί το τραπεζικό κατάστημα με το οποίο έχει συναλλαγές προκειμένου να προχωρήσει στην έκδοση μιας χρεωστικής κάρτας. |
Λέξη κλειδί |
Ταξίδι του πελάτη Τραπεζικό δίκτυο λιανικής Customer experience Customer journey Retail banking Εμπειρία πελάτη |
Διαθέσιμο από |
2020-09-11 18:57:29 |
Ημερομηνία έκδοσης |
24-10-2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-09-11 18:57:29 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |