Συλλογές
Τίτλος Digital customer segmentation
Εναλλακτικός τίτλος Ψηφιακή κατάτμηση πελατών
Δημιουργός Πλατής, Ευάγγελος, Platis, Evangelos
Συντελεστής Athens University of Economics and Business, Department of Informatics
Βασσάλος, Βασίλειος
Κωτίδης, Ιωάννης
Ρεπούσης, Παναγιώτης
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 54p.
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8130
Περίληψη Segmentation of a sample of Eurobank's customer base. The analysis is based on a dataset containing information about the usage of the e-banking digital services.
Κατηγοριοποίηση δείγματος της πελατειακής βάσης της Eurobank, με κριτήριο τη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής.
Λέξη κλειδί Eurobank
Banks
Τράπεζες
Clustering
Customer segmentation
Ομαδοποίηση
Κατάτμηση πελατών
Διαθέσιμο από 2020-12-02 12:12:58
Ημερομηνία έκδοσης 08-07-2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-12-02 12:12:58
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/