Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Digital customer segmentation |
Εναλλακτικός τίτλος |
Ψηφιακή κατάτμηση πελατών |
Δημιουργός |
Πλατής, Ευάγγελος, Platis, Evangelos |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Informatics Βασσάλος, Βασίλειος Κωτίδης, Ιωάννης Ρεπούσης, Παναγιώτης |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
54p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8130 |
Περίληψη |
Segmentation of a sample of Eurobank's customer base. The analysis is based on a dataset containing information about the usage of the e-banking digital services. Κατηγοριοποίηση δείγματος της πελατειακής βάσης της Eurobank, με κριτήριο τη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής. |
Λέξη κλειδί |
Eurobank Banks Τράπεζες Clustering Customer segmentation Ομαδοποίηση Κατάτμηση πελατών |
Διαθέσιμο από |
2020-12-02 12:12:58 |
Ημερομηνία έκδοσης |
08-07-2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2020-12-02 12:12:58 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |