Συλλογές
Τίτλος Digital courses development: focus in universal design
Εναλλακτικός τίτλος Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων με έμφαση στον καθολικό σχεδιασμό
Δημιουργός Λαζαρίδου, Στεφανία, Lazaridou, Stefania
Συντελεστής Kotidis, Yannis
Kapetis, Chrysostomos
Androutsos, Athanasios
Τύπος Text
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8211
Περίληψη The existing dissertation aims to explore and analyse the field of equal learning chances in the digital world. Many people of the world’s population suffer from a form of one at least disability, which make their experience as users on the internet either worse or just challenging. Although there are today assistive tools like ChromeVox (a web reader), that can help people with some kind of visual impairment problems, are these tools enough for them? And if someone wants to learn anew foreign language online, will their user experience be worthy and productive? According to universal design for learning (UDL) the above question can be answered positively. Designing a digital class with the UDL guidelines people with any kind of impairment can be offered a chance to enjoy internets benefits without a great deal of effort. After surveying the answers of multiple people, with and without a disability, a digital class was created with German language lessons for Greek people, which are accessible to everyone, no restrictions whether someone has hearing problems or dyslexia. Moodle was the main platform that was used for this project and consists of many different kinds of exercises and interactive content. Finally the application was ready after considering all user’s expectations and needs. Our users were asked to test it and support us with their feedback, pointing out anything they liked or is liked about it.
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει και να εμβαθύνει στο πρόβλημα της άνισης πρόσβασης των ανθρώπων στην μάθηση με τη βοήθεια ψηφιακών μαθημάτων. Πολλοί άνθρωποι στον κόσμο έχουν κάποιου είδους αναπηρία, που είτε επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το διαδίκτυο και τους υπολογιστές είτε απλώς δυσχεραίνει την εμπειρία τους ως χρήστες. Υπάρχουν, φυσικά, πλέον στις μέρες μας εργαλεία που διευκολύνουν την εμπειρία αυτών των χρηστών όπως διάφοροι web-readers ή και magnifiers. Ωστόσο τι γίνεται όταν κάποιος με δυσκολία στην όραση ή την ακοή θελήσει να μάθει διαδικτυακά μία ξένη γλώσσα; Μπορεί να έχει αβίαστη πρόσβαση σε περιεχόμενο κατάλληλο για την περίπτωσή του; Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι ναι.Σχεδιάζοντας, σωστά και σύμφωνα με τα πρότυπα του μοντέλου καθολικής μάθησης, μία πλατφόρμα ή μια ιστοσελίδα παρέχεται η δυνατότητα στον καθένα από εμάς να προσαρμόσει την μάθηση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Αναλύοντας, λοιπόν, ανάγκες χρηστών διαφόρων ηλικιών με και χωρίς κάποια μορφή αναπηρίας, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε με τη βοήθεια του Moodle Google μία σειρά ψηφιακών μαθημάτων προσβάσιμα σε όλους ώστε οι χρήστες μας να γνωρίσουν και να μάθουν από την αρχή τη γερμανική γλώσσα. Τέλος, ελέγχουμε την εφαρμογή που δημιουργήσαμε και καλούμε ξανά τους χρήστες μας για να την δοκιμάσουν και να την αξιολογήσουν.
Λέξη κλειδί UDL
Ψηφιακά μαθήματα
Προσβασιμότητα
Γερμανικά
Digital lessons
E-learning
Καθολικός σχεδιασμός
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Digital literacy
Αccessibility
Universal Design for Learning
Διαθέσιμο από 2020-12-28 17:36:21
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-12-28 17:36:21
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/