Συλλογές
Τίτλος Αξιολόγηση πλήρως εξ' αποστάσεως μαθημάτων στην τυπική εκπαίδευση
Εναλλακτικός τίτλος Assessment of full time distance learning courses in formal education
Δημιουργός Καπράλου, Ελένη
Συντελεστής Μήτρου, Ευαγγελία
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής
Καπέτης, Χρυσόστομος
Ανδρούτσος, Αθανάσιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 97σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8236
Περίληψη Distant education is an innovative form of education for many teachers but also for trainees of the Greek educational community, that was also a challenge for both of them as they were obliged to implement it during the covid -19 pandemic, by applying synchronous and asynchronous teletraining models. The purpose of this research was to examine the opinion and the perceptions of teachers and trainees about distant education as well as the factors that affect the implementation of it. The sample of the research consisted of teachers and trainees that either teached or were students at primary and general secondary schools and universities in the prefecture of Attica during the school/academic year 2019-2020. A self-completed written questionnaire was used to collect the data which included closed and open-end questions. According to the results of the research we concluded that distant education helped to continue the educational activity during the pandemic, showing both the advantages and the weaknesses of its implementation. Both teachers and trainees agreed that distant education can not fully replace the traditional teaching but with certain improvements can have the same quality.
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί καινοτόμο μορφή εκπαίδευσης για πολλούς εκπαιδευτικούς αλλά και εκπαιδευόμενους της ελληνικής εκπαιδευτικής κοινότητας και η οποία αποτέλεσε και πρόκλησή τους καθώς απαιτήθηκε να την εφαρμόσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, υιοθετώντας τα μοντέλα της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων για την εξ αποστάσεως διδασκαλία καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν την εφαρμογή της. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι οι οποίοι υπηρετούσαν ή φοιτούσαν αντίστοιχα σε Δημοτικά, γενικά Γυμνάσια και Λύκεια και Πανεπιστήμια του νομού Αττικής κατά το σχολικό/ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 και για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε αυτοσυμπληρούμενο γραπτό ερωτηματολόγιο το οποίο περιλάμβανε κλειστού και ανοικτού τύπου ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βοήθησε στο να συνεχιστεί η εκπαιδευτική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας δείχνοντας και τα οφέλη αλλά και τις αδυναμίες της από την εφαρμογή της. Τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι εκπαιδευόμενοι συμφώνησαν στο ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δε μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως την παραδοσιακή διδασκαλία αλλά με ορισμένες βελτιώσεις μπορεί να γίνει το ίδιο ποιοτική.
Λέξη κλειδί Assessment
Formal education
Τυπική εκπαίδευση
Distance learning
Αξιολόγηση
Εξ αποστάσεως μαθήματα
Διαθέσιμο από 2021-01-14 23:49:51
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2021-01-14 23:49:51
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/