Συλλογές
Τίτλος Συγχωνεύσεις και εμπόδια εισόδου στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών
Εναλλακτικός τίτλος Mergers and barriers to entry in the airlines industry
Δημιουργός Καντακίδης, Αλέξανδρος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Μιαούλη, Αναστασία
Παγκράτης, Σπυρίδων
Ζαχαριάς, Ελευθέριος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 65σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8385
Περίληψη The airline industry is a market that is in oligopolistic competition, as there is a limited number of firms that makes it up. The importance of the industry is enormous, due to air transport being a basic method of moving or transporting materials nowadays. Therefore, this research aims to study the barriers to entry of new airlines, whether the mergers benefit the companies in the industry or not, and what effect the above actions have on the industry itself and on consumers.Following a theoretical analysis of key concepts such as oligopolistic competition, barriers to entry, mergers and acquisitions, a case study of important market players was conducted.The conclusion that emerges is that the entry of new airlines in the industry is not easy at all, mainly due to the very high capital requirements. On the other hand, merging airlines derive the same benefits as mergers and acquisitions of companies in other industries. That said, there is the potential for a market model with strong barriers to entry for the companies that make it up to survive, or even grow.
Οι αεροπορικές εταιρείες αποτελούν μια αγορά που βρίσκεται σε ολιγοπωλιακό ανταγωνισμό, καθώς είναι συγκεκριμένος ο αριθμός που την απαρτίζουν. Η σημαντικότητα της βιομηχανίας είναι τεράστια, καθώς οι αερομεταφορές αποτελούν, πλέον, βασική μέθοδο μετακίνησης ή μεταφοράς υλικών. Συνεπώς, η συγκεκριμένη έρευνα έχει σκοπό να μελετήσει τα εμπόδια εισόδου νέων αεροπορικών εταιρειών, κατά πόσο οι συγχωνεύσεις συμφέρουν τις εταιρείες του κλάδου και τί επιπτώσεις έχουν οι παραπάνω ενέργειες στον ίδιο τον κλάδο και στους καταναλωτές.Ύστερα από θεωρητική ανάλυση βασικών εννοιών όπως του ολιγοπωλιακού ανταγωνισμού, εμποδίων εισόδου, συγχωνεύσεων και εξαγορών, διεξήχθη μελέτη περιπτώσεων σημαντικών παικτών στην αγορά.Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι από τη μία η είσοδος νέων αεροπορικών εταιρειών στον κλάδο δεν είναι καθόλου εύκολη κυρίως λόγω των πολύ υψηλών απαιτήσεων σε κεφάλαια. Από την άλλη, οι αεροπορικές εταιρείες που συγχωνεύονται αντλούν τα ίδια οφέλη συγχωνεύσεων και εξαγορών εταιρειών άλλων κλάδων. Τούτου λεχθέντος, υπάρχει η δυνατότητα σε ένα μοντέλο αγοράς με ισχυρά εμπόδια εισόδου, οι εταιρείες που την απαρτίζουν να επιβιώνουν, ή ακόμα και να μεγεθύνονται.
Λέξη κλειδί Εμπόδια εισόδου
Οιγοπωλιακός ανταγωνισμός
Συγχωνεύσεις
Βιομηχανία αερομεταφορών
Aεροπορικές εταιρείες
Oligopolistic competition
Barriers to entry
Mergers
Airline industry
Διαθέσιμο από 2021-02-12 01:32:40
Ημερομηνία έκδοσης 01/21/2021
Ημερομηνία κατάθεσης 2021-02-12 01:32:40
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/