Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου - COMPASS: «Εταιρία παροχής υπηρεσιών: πληροφόρηση και διευθέτηση υποχρεώσεων ατομικών και μικρών επιχειρήσεων αναφορικά με ζητήματα φορολογίας, νομοθεσίας και επιχειρηματικής ανάπτυξης» |
Δημιουργός |
Λιβά, Μαρία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Μανωλόπουλος, Δημήτρης Παπαλεξανδρής, Αλέξανδρος Σαλαβού, Ελένη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
96σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8560 |
Περίληψη |
Το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο πραγματεύεται τη δημιουργία μια ψηφιακής πλατφόρμας που θα δραστηριοποιείται στον κλάδο ΤΠΕ και θα λειτουργεί ως δίαυλος παροχής πληροφοριών και διευθέτησης των υποχρεώσεων ατομικών και μικρών επιχειρήσεων, αναφορικά με θέματα φορολογίας, νομοθεσίας και επιχειρηματικής ανάπτυξης. Μέσα από το «Business Model Canvas» προσδιορίζονται σαφώς η τμηματοποίηση των πελατών, η πρόταση αξίας, τα κανάλια επικοινωνίας, «οι πόροι κλειδιά», οι σχέσεις με τους πελάτες, ι πηγές εσόδων και η κοστολογική δομή, οι βασικές δραστηριότητες, η ομάδα και οι συνεργάτες κλειδιά».Έχοντας αξιοποιήσει το μοντέλο ανάλυσης του εξωτερικού περιβάλλοντος «P.E.S.T.L.» είναι σε θέση να αναγνωρίσει σημαντικές ευκαιρίες που απορρέουν από το «Πολιτικό», το «Κοινωνικό», το «Τεχνολογικό» αλλά και το «Νομικό» μακροπεριβάλλον. Με βάση το μοντέλο των «πέντε δυνάμεων του Porter» εξετάζεται και σημειώνεται η υψηλή ελκυστικότητα του κλάδου.Αποτυπώνοντας δομημένα και ποσοτικά τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα του οράματος και της αποστολής της γίνεται αναφορά στους στόχους σε επίπεδο τριετίας, η επίτευξη των οποίων προϋποθέτει την κατάρτιση στρατηγικών σε τρία επίπεδα. Για την οργανωτική δομή έχει επιλέξει την «κατά λειτουργίες» οργάνωση απασχολώντας συνολικά 12 άτομα κατά την έναρξης της λειτουργικής της δραστηριότητας.Μέσα από την ανάλυση «SWOT» αναδεικνύονται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της στο εσωτερικό περιβάλλον, η δυνατότητα εκμετάλλευση των ευκαιριών στο εξωτερικό περιβάλλον της αλλά και την γνώση των απειλών που ελλοχεύουν. Αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού πλάνου είναι το «Σχέδιο Μάρκετινγκ» μέσα από το οποίο παρουσιάζονται η «Πολιτική Προϊόντος», «Πολιτικής Τιμής». «Πολιτική Διανομής» και «Πολιτική Προβολής». Ως αποτύπωμα της επιχειρηματικής ιδέας περιγράφεται το σχέδιο λειτουργίας για την παροχή των υπηρεσιών. Η εκτίμηση των επιχειρηματικών κινδύνων γίνεται μέσα από τη μέθοδο «ανάλυσης ευαισθησίας» για το ύψος των δαπανών προβολής και προώθησης, αλλά και για τις μεταβλητές που επηρεάζουν τη ζήτηση συγκεκριμένων υπηρεσιών.Ολοκληρώνοντας την σύνταξη και παρουσίαση του σχεδίου, παρατίθενται αναλυτικά τα χρηματοοικονομικά μεγέθη με σκοπό την αξιολόγηση της επένδυσης. This business plan deals with the implementation of a digital platform, trading in the ICT sector with business scope the provision of information and service of sole proprietorship and small businesses, regarding issues of taxation, legislation and business development.Through “Business Model Canvas” company identifies customer segments, value proposition, communication channels, "key resources", customer relationships, revenue streams and cost structure, key activities, and key partners ".Having utilized "P.E.S.T.L." model for analyzing the external environment, it is able to acknowledge opportunities arising from "Political", "Social", "Technological" and "Legal" macro environment. Based on the model " Porter’s five forces", high attractiveness of the industry is examined and noted as well.Imprinting, in a structured and quantitative manner, the pursued results of vision and mission, company has set three-year goals, the achievement of which, presupposes the compilation of three levels’ strategy throughout a three-year horizon. The choice of functional organizational structure is the outcome of strategies followed, while employing a total of 12 people at the beginning of its operational activity.The "SWOT" analysis highlights its strengths and weaknesses in the internal environment, the ability to take advantage of opportunities in its external environment and the realization of the threats that lurk.An integral part of the business plan is the "Marketing Plan" through which "Product Policy", "Price Policy", "Distribution Policy" and "Promotion Policy" are reported. Operational plan is described as the imprint of the business idea during the process of service provision.The assessment of business risks is performed through method of "sensitivity analysis" referring to promotion expenditures, as well demand factors for specific services.Completing the composure and presentation of the plan, financial analysis is presented in detail in order to drive to investment’s evaluation. |
Λέξη κλειδί |
Παροχή υπηρεσιών Πληροφόρηση Φορολογία Νομοθεσία Ατομικές και μικρές επιχειρήσεις Service companny Information Taxation Legislation Sole proprietorship and small businesses |
Διαθέσιμο από |
2021-04-16 17:07:45 |
Ημερομηνία έκδοσης |
03/31/2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2021-04-16 17:07:45 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |