Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Εικονική πραγματικότα, επαυξημένη πραγματικότητα, δίκτυο των πραγμάτων και η εμπειρία του καταναλωτή |
Εναλλακτικός τίτλος |
Virtual reality, augmented reality, internet of things and customer experience |
Δημιουργός |
Φύτρου, Ελένη |
Συντελεστής |
Τσόγκας, Μάρκος Σιώμκος, Γεώργιος Καρδαράς, Δημήτριος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
88σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8640 |
Περίληψη |
The purpose of this project is to analyze the concepts of VR, AR and IoT, based on the available literature and to try to explain their impact on the consumer experience. More specifically, the effect of a mobile AR application with furniture will be studied in the research of the users who were invited to participate in the in-depth interviews that were conducted. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει τις έννοιες του VR,του AR και του IoT ,βάσει της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και να προσπαθήσει να εξηγήσει την επίδρασή τους στην εμπειρία του καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, ερευνητικά θα μελετηθεί η επίδραση μίας mobile AR εφαρμογής με έπιπλα στην εμπειρία των χρηστών οι οποίοι κλήθηκαν να συμμετάσχουν στις σε βάθος συνεντεύξεις που διεξάχθηκαν. |
Λέξη κλειδί |
Customer Experience Virtual reality Augmented reality Επαυξημένη εμπειρία Επαυξημένη πραγματικότητα Αλληλεπίδραση Εικονική πραγματικότητα Καταναλωτής |
Διαθέσιμο από |
2021-06-02 19:48:41 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2021-06-02 19:48:41 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |