Συλλογές
Τίτλος Έρευνα για την «δήλωση αποστολής» στις ελληνικές εταιρείες
Εναλλακτικός τίτλος The effectiveness of the mission statement in Greek companies
Δημιουργός Πετρόπουλος, Ιωάννης
Συντελεστής Καπουτσής, Ηλίας
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βακόλα, Μαρία
Θάνος, Ιωάννης
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 80σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8671
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά το θέμα της αποτελεσματικότητας της δήλωσης αποστολής. Η δήλωση αποστολής στους οργανισμούς, χρησιμοποιείται συνήθως ως ένα στρατηγικό εργαλείο, για να εκφράσει τον σκοπό και το όραμα του. Στην βιβλιογραφία, υπάρχουν αρκετές έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τους παράγοντες, εκείνους που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την αξία μια δήλωσης αποστολής. Κατανοώντας την σημασία της δήλωσης αποστολής, στην παρούσα εργασία, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου, με 138 συμμετέχοντες, εργαζόμενους σε ελληνικές επιχειρήσεις. Βασικός σκοπός της έρευνας, ήταν να εξεταστεί αν η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, η οργανωσιακή δέσμευση, η πίστη στην ανώτατη διοίκηση, η κατανόηση των στόχων της επιχείρησης από τους εργαζομένους της, η αξιοπιστία της επιχείρησης , η απόδοση της καθώς και οι διαδικασίες που ακολουθεί, μπορούν να επηρεάσουν την αξία της δήλωσης αποστολής. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την αξία της δήλωσης αποστολής, είναι η αξιοπιστία της επιχείρησης. Δεύτερος κατά σειρά παράγοντας που επηρεάζει την αξία της δήλωσης αποστολής είναι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα. Τέλος, ακόμη ένας παράγοντας είναι αυτός της απόδοσης της επιχείρησης.
This dissertation studies the effectiveness of the mission statement. The mission statement to organizations is commonly used as a strategic tool to express its purpose and vision. In the literature, there are several studies that examine the factors, those that positively or negatively affect the value of a mission statement. Understanding the importance of the mission statement, in the present work, a quantitative survey was conducted using a questionnaire, with 138 participants working in Greek companies. The main purpose of the research was to examine whether flexibility and adaptability, organizational commitment, loyalty to top management, understanding of the companys goals by its employees, the company's reliability, performance and the procedures it follows , may affect the value of the mission declaration. The results of the research show that the most important factor that affects the value of the mission statement, is the reliability of the company. The second factor that affects the value of the mission statement is flexibility and adaptability. Finally, another factor is that of business performance.
Λέξη κλειδί Purpose
Vision
Mission statement
Αξία δήλωσης αποστολής
Δήλωση αποστολής
Όραμα
Διαθέσιμο από 2021-06-20 13:41:32
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2021-06-20 13:41:32
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/