Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Πώς ένα πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης λειτουργεί ως marketing tool στο brand equity |
Εναλλακτικός τίτλος |
How a CSR program can work as marketing tool for a company's brand equity |
Δημιουργός |
Κοζαδίνου, Ιωάννα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Ήντουνας, Κωνσταντίνος Μπάλτας, Γεώργιος Κοκκινάκη, Φλώρα |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
72σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8707 |
Περίληψη |
Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διακρίνουμε το ρόλο που μπορεί να διαδραματίζει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις ως μέρος μιας συνολικής στρατηγικής marketing μιας εταιρείας και πως μπορεί να λειτουργήσει ως βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας της σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αρχικά παρουσιάζονται με διάφορους ορισμούς η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η στρατηγική που πρέπει να χαράσει κάθε εταιρεία για αυτή, ο τρόπος που επικοινωνείται και εντάσσεται στην κουλτούρα των εργαζομένων της και πως/ πόσο και γιατί επηρεάζει την εικόνα μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια αναλύεται η σχέση που έχει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη με τις αρχές του Marketing, αναλύεται και αποδεικνύεται η παραδοχή πως ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μπορεί να αποτελεί βασικό εργαλείο για το Brand awareness. Για την παρουσίαση της σχέσης αυτής παρουσιάζεται ως case study το βασικό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Οι ΜΙκροί ήρωες” της στοιχηματικής εταιρείας Stoiximan, το οποίο λειτούργησε ως εργαλείο για την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας της τα τελευταία 4 χρόνια. Η εταιρεια Stoiximan αποτελούσε μια “στιγματισμένη” εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη πως προσφέρει υπηρεσίες στοιχηματισμού που είναι εφάμιλλος με τον εθισμό, την οικονομική καταστροφή και γενικά την δημιουργία προβλημάτων τόσο σε ατομικό όσο και οικογενειακό επίπεδο. Δεδομένου ότι μόνο μέσω του προϊοντος της (stoiximan.gr) δε θα μπορούσε να χτίσει μια πολύ δυνατή εταιρική εικόνα, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ΕΚΕ ως εργαλείο Marketing για την εταιρική της εικόνα και την προσπάθει αλλαγής αντίληψης του καταναλωτικού κοινού απέναντι στην εταιρεία. Στην εργασία αυτή θα εντοπίσετε όλους τους δείκτες απόδοσης του προγράμματος ΕΚΕ της συγκεκριμένης εταιρείας καθώς και αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο μέρος των πελατών της εταιρείας Stoiximan. Οι πελάτες μεταξύ άλλων ερωτήθηκαν αν γνωριζουν το πρόγραμμα και σχετικές ερωτήσεις που συνδέουν την αντίληψη τους για την εταιρεία εφόσον έμαθαν για αυτό ώστε να αντιληφθούμε το ρόλο που παίζει στη στάση των ήδη πελατών της εταιρείας Stoiximan. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διακρίνουμε το ρόλο που μπορεί να διαδραματίζει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις ως μέρος μιας συνολικής στρατηγικής marketing μιας εταιρείας και πως μπορεί να λειτουργήσει ως βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας της σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αρχικά παρουσιάζονται με διάφορους ορισμούς η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η στρατηγική που πρέπει να χαράσει κάθε εταιρεία για αυτή, ο τρόπος που επικοινωνείται και εντάσσεται στην κουλτούρα των εργαζομένων της και πως/ πόσο και γιατί επηρεάζει την εικόνα μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια αναλύεται η σχέση που έχει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη με τις αρχές του Marketing, αναλύεται και αποδεικνύεται η παραδοχή πως ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μπορεί να αποτελεί βασικό εργαλείο για το Brand awareness. Για την παρουσίαση της σχέσης αυτής παρουσιάζεται ως case study το βασικό πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Οι ΜΙκροί ήρωες” της στοιχηματικής εταιρείας Stoiximan, το οποίο λειτούργησε ως εργαλείο για την ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας της τα τελευταία 4 χρόνια. Η εταιρεια Stoiximan αποτελούσε μια “στιγματισμένη” εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη πως προσφέρει υπηρεσίες στοιχηματισμού που είναι εφάμιλλος με τον εθισμό, την οικονομική καταστροφή και γενικά την δημιουργία προβλημάτων τόσο σε ατομικό όσο και οικογενειακό επίπεδο. Δεδομένου ότι μόνο μέσω του προϊοντος της (stoiximan.gr) δε θα μπορούσε να χτίσει μια πολύ δυνατή εταιρική εικόνα, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ΕΚΕ ως εργαλείο Marketing για την εταιρική της εικόνα και την προσπάθει αλλαγής αντίληψης του καταναλωτικού κοινού απέναντι στην εταιρεία. Στην εργασία αυτή θα εντοπίσετε όλους τους δείκτες απόδοσης του προγράμματος ΕΚΕ της συγκεκριμένης εταιρείας καθώς και αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο μέρος των πελατών της εταιρείας Stoiximan. Οι πελάτες μεταξύ άλλων ερωτήθηκαν αν γνωριζουν το πρόγραμμα και σχετικές ερωτήσεις που συνδέουν την αντίληψη τους για την εταιρεία εφόσον έμαθαν για αυτό ώστε να αντιληφθούμε το ρόλο που παίζει στη στάση των ήδη πελατών της εταιρείας Stoiximan. |
Λέξη κλειδί |
Brand equity Brand awareness Marketing tool Corporate social responsibility Marketing Εταιρική ταυτότητα Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Στάση καταναλωτών |
Ημερομηνία έκδοσης |
2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2021-07-07 15:35:34 |
Ημερομηνία αποδοχής |
2021-07-07 15:35:34 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |