Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η καταναλωτική συμπεριφορά και η αξιολόγηση της ικανοποίησης στον κλάδο των υγρών καυσίμων |
Εναλλακτικός τίτλος |
The consumer behavior and the evaluation of satisfaction in the liquid fuel market |
Δημιουργός |
Μπουλούγαρη, Ανδρομάχη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Μπάλτας, Γεωργίος Ήντουνας, Κωνσταντίνος Σταθακόπουλος, Βλάσιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
80σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8951 |
Περίληψη |
The main purpose is to study the consumer behavior and the degree of satisfaction in the liquid fuel companies in Greece. Τhe variables that are studied are fuel quality, fuel price, customer service and promotions. Additionally, it is investigated if customer satisfaction affects loyalty and the recommendation by word of mouth, either positively or negatively. Βασικός σκοπός είναι η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του βαθμού ικανοποίησης σχετικά με τις εταιρείες υγρών καυσίμων στην Ελλάδα. Οι μεταβλητές που μελετώνται είναι η ποιότητα των καυσίμων, η τιμή των καυσίμων, η εξυπηρέτηση των πελατών και οι προωθητικές ενέργειες. Επιπλέον, διερευνάται αν η ικανοποίηση των πελατών επιδρά στην πιστότητα και στην σύσταση από στόμα σε στόμα, είτε με θετικό είτε με αρνητικό τρόπο. |
Λέξη κλειδί |
Εταιρείες υγρών καυσίμων στην Ελλάδα Πιστότητα Ικανοποίηση καταναλωτή Συμπεριφορά καταναλωτή Σύσταση από στόμα σε στόμα Consumer behavior Customer satisfaction liquid fuel companies in Greece Loyalty Word of mouth |
Διαθέσιμο από |
2021-11-25 14:52:52 |
Ημερομηνία έκδοσης |
05/19/2020 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2021-11-25 14:52:52 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |