Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Εμβυθιστική δημοσιογραφία: κίνδυνοι και προκλήσεις |
Εναλλακτικός τίτλος |
Immersive journalism: risks and challenges |
Δημιουργός |
Ξηντάρας, Αλέξανδρος |
Συντελεστής |
Μπενάρδου, Αγιάτης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής Παπαϊωάννου, Γεώργιος Βασιλάκης, Ανδρέας-Αλέξανδρος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
81σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9019 |
Περίληψη |
In the present work the field of immersive journalism is analyzed. After research on this scientific field, it turned out to be a complex object. The journalist does not havethe monopoly of information as it did before. As will be discussed below, citizens gained the ability to record news and events. In other words, it is about a transition from traditional journalism to digital, which however, raises ethical concerns, This ability is due to scientific development and its products. The transition is accompanied, among other things, by virtual reality technologies that are called upon to help solve key problems facing journalism in the 21st century. For example, the aversion of citizens to journalists is a blow to the industry, as every individual has now come into contact with numerous phenomena of misinformation, the so-called fake news. With this in mind, after research, an application was built which aims to be a useful tool for contemporary journalism. This will be achieved by expanding the amount of information that already exists in a 360 video by adding multimedia content. Also, the ability of the user’s interaction with the media will be added, namely the application, which will be modifiable in terms of its multimedia content in order to re-create corresponding journalistic tools. Στην παρούσα εργασία αναλύεται ο τομέας της εμβυθιστικής δημοσιογραφίας. Ύστερα από έρευνα που έγινε αναφορικά με το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο, αποδείχτηκε ότι πρόκειται για ένα πολυσύνθετο αντικείμενο. Ο δημοσιογράφος, δεν κατέχει το μονοπώλιο της ενημέρωσης όπως ίσχυε μέχρι πρότινος. Όπως θα αναλυθεί στην συνέχεια, οι πολίτες έχουν πλέον την δυνατότητα να καταγράφουν ειδήσεις και γεγονότα. Αυτή η δυνατότητα οφείλεται στην επιστημονική εξέλιξη και στα προϊόντα της. Γίνεται λόγος δηλαδή για μία μετάβαση από την παραδοσιακή δημοσιογραφία στην ψηφιακή, η οποία γεννά ωστόσο προβληματισμούς ηθικής φύσεως. Αυτή η μετάβαση, συνοδεύεται μεταξύ άλλων και από τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας οι οποίες καλούνται να συμβάλουν στην επίλυση βασικών προβλημάτων με τα οποία έρχεται αντιμέτωπη η δημοσιογραφία τον 21ο αιώνα. Παραδείγματος χάριν, ηαποστροφή των πολιτών προς τους δημοσιογράφους αποτελεί πλήγμα για τον κλάδο,καθώς κάθε άτομο πλέον έχει έρθει σε επαφή με πολυάριθμα φαινόμενα παραπληροφόρησης, τα λεγόμενα fake news. Έχοντας υπόψιν αυτά, μετά από μελέτη δομήθηκε μία εφαρμογή η οποία έχει στόχο να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την σύγχρονη δημοσιογραφία. Αυτό θα επιτευχθεί επεκτείνοντας τον όγκο της πληροφορίας που υπάρχει ήδη σε ένα σφαιρικό βίντεο μέσα από την προσθήκη πολυμεσικού περιεχομένου. Επίσης, θα προστεθεί και η δυνατότητα αλληλεπίδρασηςτου χρήστη με το μέσο ενημέρωσης, δηλαδή την εφαρμογή, το οποίο θα είναι τροποποιήσιμο ως προς το πολυμεσικό του περιεχόμενο με σκοπό την εκ νέου δημιουργία αντίστοιχων δημοσιογραφικών εργαλείων. |
Λέξη κλειδί |
Πολυμεσικό περιεχόμενο Διάδραση Immersive journalism 360 video Multimedia content Interaction Βίντεο 360 μοιρών Εμβυθιστική δημοσιογραφία |
Διαθέσιμο από |
2022-01-06 14:46:07 |
Ημερομηνία έκδοσης |
12/22/2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-01-06 14:46:07 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |