Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Investment triggering analysis in dry bulk shipping sector: based on uncertainty & vessel specific reversibility metrics |
Εναλλακτικός τίτλος |
Ανάλυση συμβάντων έναρξης/ενεργοποίησης επενδυτικών αποφάσεων στον ναυτιλιακό κλάδο χύδην ξηρού φορτίου: βασισμένη σε ειδικές μετρικές αντιστρεψιμότητας πλοίων |
Δημιουργός |
Κοκκόλης, Αλέξιος-Παναγιώτης, Zotou, Vicky Ζώτου, Βίκη Kokkolis, Alexios-Panagiotis |
Συντελεστής |
Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance Drakos, Konstantinos Rompolis, Leonidas Kavousanos, Emmanuel G. |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
54p. |
Γλώσσα |
en |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9020 |
Περίληψη |
Uncertainty is inherent to investment decisions. Therefore, it is extremely important toproperly address this issue. In the field of investment decision making on maritimesector and more specifically in Dry-Bulk segment, the effect of uncertainty is rarelydiscussed or quantified. Theoretically, on top of the system complexity, the physicalmovements of shipments require synchronization from both information and financialflows to maintain its seamlessness. The reliability of the system, therefore, is heavilyaffected by the accumulation of uncertain factors from its components.It is the goal of this paper to fill this gap by focusing on a particular industry, that ofdry-bulk shipping. For this reason, this paper explores the negative nature of uncertaintyreducing the likelihood of investment triggering in world dry bulk shipping. Moreover,this effect is more pronounced as the vessel investment irreversibility1 increases.Reversibility is measured by two different metrics, capturing the ability to resell avessel but also the price discount at which this sale occurs. On one hand by witnessingthe ability to re-sell a secondhand 5yr vessel, we quantify the extent of liquifying avessel in the secondhand market. On the other hand, by quantifying the impact of timeto build a vessel we capture the price discount at which the sale of SH compared to aNB will occur. In other words, the higher the irreversibility of these two metrics, themore often inaction zone exists, and zero-investment triggering is present. Finally, weintroduce the dummy crisis, in order to measure the overall impact on investmenttriggering. Η αβεβαιότητα είναι εγγενής στις επενδυτικές αποφάσεις. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά σημαντικό να αντιμετωπιστεί σωστά. Στον τομέα της λήψης επενδυτικών αποφάσεων στον ναυτιλιακό κλάδο και πιο συγκεκριμένα στη κατηγορία των χύδην ξηρού φορτιού (Dry-Bulk), η επίδραση της αβεβαιότητας γίνεται σπάνια αντικείμενο συζήτησης ή ακόμα και ποσοτικοποίησης. Στην θεωρία, στην κορυφή της πολυπλοκότητας του συστήματος, οι μεταφορές των εμπορευμάτων απαιτούν συγχρονισμό τόσο από την άποψη της πληροφορίας όσο και από τις οικονομικές ροές για να διατηρηθεί η συνεχής και ανεμπόδιστη λειτουργία τους. Η αξιοπιστία του συστήματος επομένως, επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη συσσώρευση αβέβαιων παραγόντων από τα στοιχεία του.Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να καλύψει αυτό το κενό, εστιάζοντας σε έναν συγκεκριμένο κλάδο, αυτόν της ναυτιλίας ξηρού χύδην φορτίου (Dry-bulk). Για το λόγο αυτό, διερευνάται η αρνητική φύση της αβεβαιότητας, η οποία μειώνει την πιθανότητα έναρξης επενδύσεων στην παγκόσμια ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου. Επιπλέον, αυτό το γεγονός είναι πιο έντονο καθώς αυξάνεται η μη αναστρεψιμότητα σε επενδύσεις πλοίων. Η αναστρεψιμότητα μετριέται με δύο διαφορετικές μετρικές, που καταγράφουν τη δυνατότητα μεταπώλησης ενός βαποριού αλλά και την έκπτωση τιμής στην οποία πραγματοποιείται αυτή η πώληση. Από τη μια πλευρά, βλέποντας τη δυνατότητα μεταπώλησης ενός μεταχειρισμένου (SH) πλοίου 5 ετών, ποσοτικοποιούμε την έκταση της ρευστοποίησης του βαποριού στην αγορά μεταχειρισμένων (SH). Από την άλλη πλευρά, ποσοτικοποιούμε τον αντίκτυπο του χρόνου για την κατασκευή ενός καραβιού, και αποτυπώνουμε την έκπτωση στην τιμή, στην οποία θα πραγματοποιηθεί η πώληση του μεταχειρισμένου (SH) βαποριού, σε σύγκριση με ένα νεότευκτο (NB) βαπόρι. Με άλλα λόγια, όσο μεγαλύτερη είναι η μη αναστρεψιμότητα αυτών των δύο μετρικών, τόσο πιο συχνά δημιουργείται ζώνη αδράνειας και υπάρχει μηδενική επένδυση. Τέλος, εισάγουμε τον παράγοντα της κρίσης, προκειμένου να αποτυπώσουμε τη συνολική επίδραση της, στην πραγματοποίηση των επενδύσεων. |
Λέξη κλειδί |
Μη αντιστρεψιμότητα Ξηρό χύδην φορτίο Ζώνη αδράνειας Αβεβαιότητα Επένδυση πλοίων Shipping investors Shipowners Dry-bulk sector Inaction zone Irreversibility Investment triggering Vessel investment Uncertainty |
Ημερομηνία έκδοσης |
2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-01-06 17:29:42 |
Ημερομηνία αποδοχής |
2022-01-10 19:26:42 |
Δικαιώματα χρήσης |
Ανοιιχτή πρόσβαση |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |