Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Employer branding και πώς οι πρακτικές των εταιρειών επηρεάζουν το customer experience |
Εναλλακτικός τίτλος |
Employer branding: how companies' practices affect customer experience |
Δημιουργός |
Μπίνου, Σοφία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Καρδαράς, Δημήτριος Σιώμκος, Γεώργιος Ιωαννίδης, Αντώνιος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
109σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9088 |
Περίληψη |
The purpose of this study was to examine how companies' Employer Branding practices affect the Customer Experience. For this purpose, a specific group of employees was used, and more specifically that of individuals who work or had worked in a company as part of their internship. Σκοπός της εργασίας ήταν η εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι πρακτικές των εταιρειών σε ότι αφορά το Employer Branding επηρεάζουν το Customer Experience. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκε μία συγκεκριμένη ομάδα εργαζόμενων και πιο συγκεκριμένα αυτή των ατόμων που εργάζονται ή είχαν εργαστεί σε μία εταιρεία στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης. |
Λέξη κλειδί |
Επωνυμία εργοδότη Customer experience Employer branding Εμπειρία πελάτη |
Διαθέσιμο από |
2022-01-20 21:35:40 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-01-20 21:35:40 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |