Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Τεχνητή νοημοσύνη και ηλεκτρονικό εμπόριο |
Εναλλακτικός τίτλος |
Utilization of artificial intelligence in e-commerce |
Δημιουργός |
Ρε, Καλλιόπη |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ιωαννίδης, Αντώνιος Σιώμκος, Γεώργιος Καπερώνης, Σταύρος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
119σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9221 |
Περίληψη |
In modern times, e-commerce, which is a field of research of this work, is a constantly evolving field, which is dynamic and constantly evolving. Technology, and for the most part the IT industry, provides all the tools needed for all the actions of a modern company or e-commerce organization, whose main purpose is the best possible customer service or even the automation of actions that are possible. to help gain competitive advantage. Στη σύγχρονη εποχή, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν τομέα με διαρκή εξέλιξη, που είναι δυναμικός και διαρκώς αναπτύσσεται. Η τεχνολογία και ως επί το πλείστον ο κλάδος της πληροφορικής παρέχει όλα τα μέσα τα οποία χρειάζονται για όλες τις δράσεις μιας σύγχρονης εταιρίας ή οργανισμού ηλεκτρονικού εμπορίου, που έχει σαν κυριότερο σκοπό την βέλτιστη εφικτή εξυπηρέτηση των καταναλωτών είτε ακόμα και την αυτοματοποίηση δράσεων που είναι δυνατόν να βοηθήσουν στη λήψη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. |
Λέξη κλειδί |
Επιχειρήσεις Οικονομία Τεχνητή νοημοσύνη Ηλεκτρονικό εμπόριο Μάρκετινγκ E-commerce Artificial intelligence Companies Economy Marketing |
Διαθέσιμο από |
2022-03-11 10:57:19 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-03-11 10:57:19 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |