Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η εμπειρία του πελάτη στον κλάδο του τουρισμού: memorable tourism experiences |
Εναλλακτικός τίτλος |
Customer experience in tourism industry: memorable tourism experiences |
Δημιουργός |
Αγγελής, Ευστράτιος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Καρδαράς, Δημήτριος Σιώμκος, Γεώργιος Σταυριανέα, Αικατερίνη |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
131σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9243 |
Περίληψη |
The present Thesis, on "Customer experience in tourism industry. Memorable Tourism Experiences" develops, both at primary and secondary level. The primary research was conducted out using questionnaire with a closed-ended questions with the aim of studying customer experience in the tourism industry and how memorable experiences created for them. In particular, the factors that influence an experience in order to be considered memorable. The secondary research was based on the literature review, with the recording of important concepts, presentation of already existing studies and relevant theoretical manifestations that have been formulated, both at research and academic levels, as well as at business level by marketing people. Therefore, the development of the theoretical part was based on the recording of the concept of "economy of experience", which has been talked about by many theoretical scientists in the field of marketing, whose important researchers, among others, include Pine and Gilmore.In addition, an attempt is made to capture the stigma of a memorable experience, but also how this experience will lead to a return visit. In the primary level, the theoretical part for conducting the research is presented in the first phase, but also how the research was conducted, as the views of people who have visited a travel destination in Greece in recent years were studied. Then, the results of the research are presented, which were obtained using the statistical program IBM SPSS 27. First, the data were properly entered, after the appropriate variables were first defined, their configuration was performed and then an appropriate statistical analysis was performed. The research approach to the subject was done through quantitative research.Finally, the main conclusions of this research which emerge, that the memorable of the tourist experience is based on the destination and the images that remain in the memory. Η παρούσα Διπλωματική εργασία, με θέμα «Η εμπειρία πελάτη στον κλάδο του τουρισμού. Memorable Tourism Experiences» αναπτύσσεται, τόσο σε πρωτογενές επίπεδο, όσο και σε δευτερογενές. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου αποσκοπώντας στη μελέτη της εμπειρίας του πελάτη στον κλάδο του τουρισμού και πως δημιουργούνται αξιομνημόνευτες εμπειρίες. Ειδικότερα, μελετήθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν μια εμπειρία έτσι ώστε να θεωρηθεί αξιομνημόνευτη. Η δευτερογενής έρευνα στηρίχθηκε στην βιβλιογραφική επισκόπηση, με την καταγραφή σημαντικών εννοιών, παρουσίαση ήδη υπαρχόντων μελετών και σχετικών θεωρητικών εκφάνσεων που έχουν διατυπωθεί, τόσο σε ερευνητικό και ακαδημαϊκό επίπεδο, όσο και σε επιχειρησιακό επίπεδο από ανθρώπους του μάρκετινγκ και της αγοράς. Επομένως, η ανάπτυξη του θεωρητικού μέρους στηρίχθηκε στην καταγραφή της έννοιας «οικονομία της εμπειρίας», για την οποία έχει γίνει λόγος από πολλούς θεωρητικούς επιστήμονες στο χώρο του μάρκετινγκ, της οποίας σημαντικοί ερευνητές, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγονται οι Pine και Gilmore. Γίνεται λόγος για τo μάρκετινγκ στον τουρισμό, τόσο από την πλευρά ταξιδιωτικών εταιρειών, όσο και τις επιλογές των τουριστών. Επιπλέον, γίνεται μία προσπάθεια να αποτυπωθεί το στίγμα μίας αξιομνημόνευτης εμπειρίας, αλλά και πως αυτή η εμπειρία θα οδηγήσει σε επανεπίσκεψη. Στο πρωτογενές κομμάτι, παρουσιάζονται σε πρώτη φάση το θεωρητικό μέρος για την διεξαγωγή της έρευνας, αλλά και πώς έγινε η έρευνα, καθώς μελετήθηκαν οι απόψεις ατόμων που έχουν επισκεφθεί τα τελευταία χρόνια κάποιον ταξιδιωτικό προορισμό στην Ελλάδα. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία προέκυψαν με την χρήση του στατιστικού προγράμματος IBM SPSS 27. Αρχικά, καταχωρήθηκαν κατάλληλα τα δεδομένα, αφού πρώτα ορίστηκαν οι κατάλληλες μεταβλητές, έγινε η παραμετροποίησή τους και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε κατάλληλη στατιστική ανάλυση. Η ερευνητική προσέγγιση του θέματος έγινε µε ποσοτική έρευνα. Τέλος, βασικά συμπεράσματα της έρευνας αυτής, τα οποία προκύπτουν είναι ότι το αξιομνημόνευτο της τουριστικής εμπειρίας βασίζεται στον προορισμό και τις εικόνες που μένουν στην μνήμη. |
Λέξη κλειδί |
Προσήλωση Αξιομνημόνευτη εμπειρία Εμπειρία πελάτη Επανεπίσκεψη Ταξιδιωτικός προορισμός Customer experience Memorable experience Loyalty Revisit Travel destination |
Διαθέσιμο από |
2022-03-11 14:35:38 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-03-11 14:35:38 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |