Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η αισθητική επίδραση της ιστοσελίδας της ELPEDISON στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών |
Εναλλακτικός τίτλος |
The impact of ELPEDISON web-site aesthetics on consumers' purchasing intention |
Δημιουργός |
Αντωνοπούλου-Τσικαρδάνη, Δανάη |
Συντελεστής |
Καρδαράς, Δημήτριος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σιώμκος, Γεώργιος Τσόγκας, Μάρκος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
104σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9254 |
Περίληψη |
The purpose of this dissertation is to investigate the effect that on the one hand the quality of a website of an energy provider company and more specifically of the company ELPEDISON, and on the other hand a series of aesthetic and psychological characteristics in the intention to buy. Essentially, the focus of the study, which is carried out using a structures questionnaire, is to investigate the existence of cognitive processes that lead the user-consumer feeling and intention to begin with the buying process.Our main findings show that the assumption that quality and emotion contribute significantly to consumers' intention to buy from this site. However, the other factors that raise the customer's behavioral context are not statistically significant. In addition, in terms of intensity the emotion in this market seems to have a higher interpretive ability to promote. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης που έχει αφενός η ποιότητα μιας ιστοσελίδας εταιρίας παρόχου ενέργειας και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας ELPEDISON, και αφετέρου μιας σειράς συμπεριφορικών και ψυχολογικών χαρακτηριστικών στην πρόθεση για αγορά. Ουσιαστικά, στο επίκεντρο της μελέτης, η οποία πραγματοποιείται με τη χρήση ερωτηματολογίου είναι η διερεύνηση της ύπαρξης γνωστικών διαδικασιών που οδηγεί το συναίσθημα του χρήστη-καταναλωτή να μπει στη διαδικασία αγοράς. Τα βασικά μας συμπεράσματα δείχνουν ότι η υπόθεση ότι η ποιότητα και το συναίσθημα συνεισφέρουν σημαντικά στην πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Εντούτοις, οι υπόλοιποι παράγοντες που εγείρουν το συμπεριφορικό πλαίσιο του πελάτη δεν είναι στατιστικά σημαντικοί. Επιπλέον, σε όρους έντασης το συναίσθημα φαίνεται στην αγορά αυτή να έχει υψηλότερη ερμηνευτική ικανότητα στην προώθηση. |
Λέξη κλειδί |
Εμπειρία πελάτη Ποιότητα Συναίσθημα Πρόθεση για αγορά Customer experience (CX) Quality Intention to buy Sentiment |
Διαθέσιμο από |
2022-03-14 15:27:23 |
Ημερομηνία έκδοσης |
2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-03-14 15:27:23 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |