Συλλογές
Τίτλος Trends of e-commerce in the modern era. How the global giants affect the market and a study of Russian and Greek customer behavior
Εναλλακτικός τίτλος Οι τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη εποχή. Το πώς επηρεάζουν οι παγκόσμιοι κολοσσοί την αγορά και μελέτη της συμπεριφοράς των Ρώσων και Ελλήνων πελατών
Δημιουργός Στεφάνου, Ηλίας
Συντελεστής Φραϊδάκη, Κατερίνα
Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος
Μαμάκου, Ξένη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 113p.
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9289
Περίληψη Ο μετασχηματισμός των θεσμικών σχέσεων στην οικονομία του Διαδικτύου, που βασίζεται στη μαζική χρήση των τεχνολογιών του, οδήγησε στην εμφάνιση ενός οικονομικού φαινομένου που καλείται «ηλεκτρονικό εμπόριο». Λόγω της συναλλακτικής του φύσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο πολύ σύντομα μετατράπηκε σε μια από τις κινητήριες δυνάμεις ενός νέου θεσμικού κύκλου που σχετίζεται με έναν βαθύ μετασχηματισμό των οικονομικών σχέσεων σε ένα νέο συστημικό επίπεδο.Η ανάπτυξη των τεχνολογιών της πληροφορίας, και κυρίως των δικτύων υπολογιστών, καθιστά δυνατή τη δημιουργία επαφών μεταξύ των παραγωγών διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών και των αγοραστών τους σε ένα υψηλότερο επίπεδο, προσδιορίζοντας την στοχοθέτηση της αγοράς, την έγκαιρη οργάνωση της παραγωγής των απαραίτητων αγαθών και τη βελτίωση του συστήματος διανομής. Το ηλεκτρονικό εμπόριο παίζει σημαντικό ρόλο στην επίλυση αυτών των προβλημάτων. Ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο στοιχείο της τεχνολογίας των πληροφοριών, το ηλεκτρονικό εμπόριο παρέχει λειτουργικότητα και νέους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας που δεν μπορούν να παραμεληθούν σήμερα. Η μελέτη των έργων εγχώριων και ξένων συγγραφέων έδειξε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ως ανεξάρτητος επιστημονικός κλάδος κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των εταιρειών σε όλο τον κόσμο. Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής συστημάτων, δεν υπάρχουν επί του παρόντος επιστημονικά έγκυρες μέθοδοι για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Η μεθοδολογική και πληροφοριακή βάση για τη συγγραφή της εργασίας είναι πληροφορίες σε έργα εγχώριων και ξένων συγγραφέων στον τομέα της οικονομικής θεωρίας, της διαχείρισης, του ηλεκτρονικού εμπορίου, της αυτοματοποίησης των δραστηριοτήτων της εταιρείας και της χρήσης πληροφοριακών συστημάτων. Στη μελέτη εξετάζουμε τις τρέχουσες τάσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρουσιάζονται πληροφορίες για τους μεγαλύτερους εκπροσώπους αυτής της αγοράς. Πραγματοποιήσαμε ποσοτική έρευνα σε δύο χώρες, τη Ρωσία και την Ελλάδα. Αριθμός ερωτηθέντων: 500 άτομα σε κάθε χώρα. 18–44 ετών.
The transformation of institutional relations in the network economy, based on the massive use of Internet technologies, has led to the emergence of such an economic phenomenon as "electronic commerce". Due to its transactional nature, e-commerce very soon turned into one of the engines of a new institutional cycle associated with a deep transformation of economic relations at a new systemic level.The development of information technologies, and above all computer networks, makes it possible to establish contacts between producers of various goods and services and their buyers at a higher level, most reasonably determine the target market, organize the production of necessary goods in a timely manner, and improve the distribution system. E-commerce plays an important role in solving these problems. As the fastest growing component of information technology, e-commerce provides functionality and new ways of doing business that cannot be neglected today.The study of the works of domestic and foreign authors showed that e-commerce as an independent scientific discipline is only gaining its popularity among companies around the world. As for the effectiveness of the application of systems, there are currently no scientifically sound methods for assessing the effectiveness of the functioning of e-commerce systems. The methodological and information base for writing a paper is information in the works of domestic and foreign authors in the field of economic theory, management, e-commerce, automation of the company's activities and the use of information systems.The study examined current trends in the field of e-commerce. Information on the largest representatives of this area is also presented.We conducted a survey in two countries, Russia and Greece. Number of respondents: 500 people in each country. 18–44 years old.
Λέξη κλειδί Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Ψηφιακή οικονομία
E-commerce
Marketing
Digital economy
Διαθέσιμο από 2022-03-24 13:42:04
Ημερομηνία έκδοσης 03/24/2022
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-03-24 13:42:04
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/