Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η επίδραση της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες |
Εναλλακτικός τίτλος |
The influence of product placement in movies |
Δημιουργός |
Παπαδάκη, Σοφία |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Αργουσλίδης, Πάρης Παινέσης, Γρηγόρης Κοκκινάκη, Φλώρα |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
119σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9503 |
Περίληψη |
The main purpose of this dissertation is the study of product placement in movies and the impact it has on viewers. Specifically, my field of research study is understanding the importance of product placement and the criterias that play significant role in achieving positive attitude towards the product, recall of the product and purchase intention. Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ευρύτερη μελέτη της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες καθώς και η επίδραση που επιφέρει στους θεατές. Συγκεκριμένα, στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος τέθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: η κατανόηση της σημασίας της τοποθέτησης προϊόντος και η ανάλυση των ειδών της, τα κριτήρια που ευνοούν την ύπαρξη θετικής στάσης απέναντι στο προϊόν, η ανάλυση των παραγόντων που διευκολύνουν την επικράτηση του προϊόντος στην μνήμη των καταναλωτών και την ανάκληση καθώς και τους λόγους που οδηγούν στην επίτευξη της αγοραστικής απόφασης του τοποθετημένου προϊόντος |
Λέξη κλειδί |
Ανάκληση προϊόντος Θετική στάση απέναντι στο προϊόν Τοποθέτηση προϊόντος Πρόθεση αγοράς Product placement Positive attitude towards the product Product recall Purchase intention |
Διαθέσιμο από |
2022-05-24 12:52:05 |
Ημερομηνία έκδοσης |
05/28/2021 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-05-24 12:52:05 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |