Συλλογές
Τίτλος Η επίδραση της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες
Εναλλακτικός τίτλος The influence of product placement in movies
Δημιουργός Παπαδάκη, Σοφία
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Αργουσλίδης, Πάρης
Παινέσης, Γρηγόρης
Κοκκινάκη, Φλώρα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 119σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9503
Περίληψη The main purpose of this dissertation is the study of product placement in movies and the impact it has on viewers. Specifically, my field of research study is understanding the importance of product placement and the criterias that play significant role in achieving positive attitude towards the product, recall of the product and purchase intention.
Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ευρύτερη μελέτη της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες καθώς και η επίδραση που επιφέρει στους θεατές. Συγκεκριμένα, στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος τέθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: η κατανόηση της σημασίας της τοποθέτησης προϊόντος και η ανάλυση των ειδών της, τα κριτήρια που ευνοούν την ύπαρξη θετικής στάσης απέναντι στο προϊόν, η ανάλυση των παραγόντων που διευκολύνουν την επικράτηση του προϊόντος στην μνήμη των καταναλωτών και την ανάκληση καθώς και τους λόγους που οδηγούν στην επίτευξη της αγοραστικής απόφασης του τοποθετημένου προϊόντος
Λέξη κλειδί Ανάκληση προϊόντος
Θετική στάση απέναντι στο προϊόν
Τοποθέτηση προϊόντος
Πρόθεση αγοράς
Product placement
Positive attitude towards the product
Product recall
Purchase intention
Διαθέσιμο από 2022-05-24 12:52:05
Ημερομηνία έκδοσης 05/28/2021
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-05-24 12:52:05
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/