Συλλογές
Τίτλος Παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά: ο ρυθμιστικός ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Εναλλακτικός τίτλος Factors influencing consumer behaviour: the moderating role of social media
Δημιουργός Παναγή, Μαρία-Άννα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σαλαβού, Ελένη
Παπαδάκης, Βασίλειος
Μανωλόπουλος, Δημήτριος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 81σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9697
Περίληψη In modern times, the shopping environment is undergoing changes due to the extensiveuse of technology and social media. Consumers, with the increase in e-commerce andthe daily use of social media, are changing the way they shop, but their consistency infavoring specific products and brands is also affected. In this dissertation, fourcategories of factors that influence consumer behavior and mainly their consistencywere studied and at the same time, social media and their mediating role. Quantitativeresearch has been conducted, which shows that situational, personal and social factorscontribute to maintaining consumer consistency, while how active a user is on socialmedia does not play a role. The results refer to a sample from the Greek area and theyare important both for the scientific community and for businesses in planning theirmarketing strategy.
Στη σύγχρονη εποχή, το αγοραστικό περιβάλλον δέχεται αλλαγές που οφείλονταικυρίως στην εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.Οι καταναλωτές με την αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την καθημερινή χρήσητων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλάζουν τον τρόπο που οδηγούνται σε αγορές,αλλά επηρεάζεται και η συνέπεια τους ως προς την προτίμηση συγκεκριμένωνπροϊόντων και μαρκών. Στην παρούσα διπλωματική μελετήθηκαν τέσσερις κατηγορίεςπαραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, και συγκεκριμένα τησυνέπειά τους και παράλληλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο ρυθμιστικόςτους ρόλος. Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, από την οποία προκύπτει ότι οικαταστατικοί, οι προσωπικοί και οι κοινωνικοί παράγοντες συμβάλλουν στηνδιατήρηση της συνέπειας των καταναλωτών, ενώ το πόσο ενεργός είναι κάποιος/αχρήστης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν παίζει ρόλο. Τα αποτελέσματα αφορούνδείγμα από τον ελληνικό χώρο και είναι σημαντικά τόσο για την επιστημονικήκοινότητα, όσο και για τις επιχειρήσεις στον σχεδιασμό της στρατηγικής τους ως προςτο μάρκετινγκ.
Λέξη κλειδί Συνέπεια
Συμπεριφορά καταναλωτών
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Παράγοντες
Μάρκετινγκ
Social media
Consistency
Consumer behavior
Factors
Marketing
Διαθέσιμο από 2022-10-11 18:21:41
Ημερομηνία έκδοσης 06-10-2022
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-10-11 18:21:41
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/