Συλλογές
Τίτλος Πολυτελείς επωνυμίες μόδας και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά καταναλωτή
Εναλλακτικός τίτλος Luxury fashion brands and the role of social media in consumer behavior
Δημιουργός Μπαρακάρη, Μαρίνα
Συντελεστής Καπερώνης, Σταύρος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σιώμκος, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 87σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9767
Περίληψη The scope of this thesis is to investigate consumer behavior towards luxury fashion brands through social media. First, a brief presentation of the most important research in the existing literature will be carried out and the hypotheses will be defined.Subsequently, a quantitative analysis will be conducted to extract results.
Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή ως προς τις πολυτελείς επωνυμίες μόδας μέσω των social media. Αρχικά, θα πραγματοποιηθεί μια σύντομη παρουσίαση των σημαντικότερων ερευνών της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και θα γίνει ο καθορισμός των υποθέσεων. Ακολούθως, θα γίνει μια ποσοτική έρευνα για την εξαγωγή αποτελεσμάτων.
Λέξη κλειδί Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Συμπεριφορά καταναλωτή
Διάδοση από στόμα σε στόμα
Luxury brands
Social media marketing
Customer behavior
Πολυτελείς επωνυμίες
Word of Mouth (WoM)
Διαθέσιμο από 2022-10-20 01:14:10
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-10-20 01:14:10
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/