Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Η εμπειρία πελάτη στα ελληνικά σούπερ μάρκετ |
Εναλλακτικός τίτλος |
Customer's experience in Greek super markets |
Δημιουργός |
Τσαπραΐλη, Μαρία-Μαρκέλλα |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Καπερώνης, Σταύρος |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
145σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9771 |
Περίληψη |
The purpose of this thesis is to investigate how the customer experience (CX) offered by Greek supermarkets affects customer behavior and satisfaction, as well as the role that loyalty programs can play in customer loyalty and satisfaction. The method of triangulation was chosen using both a qualitative (interviews) and a quantitative method (questionnaire).According to the basic conclusions of the research, both physical and behavioral factors as well as those related to the external environment influence the attitude of consumers towards the choice of supermarket. However, the research did not confirm in a statistically significantway the connection of satisfaction with consumer loyalty and trust. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί πώς η εμπειρία πελάτη(CX) που προσφέρουν τα ελληνικά σούπερ μάρκετ επιδρά στη συμπεριφορά και ικανοποίηση του πελάτη καθώς και ο ρόλος που μπορεί να παίζουν τα προγράμματα προσήλωσης (loyaltyprograms) στην προσήλωση και ικανοποίηση του πελάτη. Ως μεθοδολογία επιλέχτηκε η μέθοδος της τριγωνοποίησης (triangulation) με τη χρήση τόσο ποιοτικής (συνεντεύξεις), όσο και ποσοτικής μεθόδου (ερωτηματολόγιο). Σύμφωνα με τα κεντρικά συμπεράσματα της έρευνας, τόσο οι φυσικοί παράγοντες, όσο και οι συμπεριφορικοί παράγοντες αλλά και αυτοίπου αναφέρονται στο εξωτερικό περιβάλλον επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην επιλογή σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, η έρευνα δεν επιβεβαίωσε με στατιστικά σημαντικό τρόπο τη σύνδεση της ικανοποίησης με την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη τωνκαταναλωτών. |
Λέξη κλειδί |
Dedication Satisfaction Store atmosphere External environment Customer experience Εμπειρία πελάτη Ατμόσφαιρα καταστήματος Εξωτερικό περιβάλλον Αφοσίωση Ικανοποίηση |
Διαθέσιμο από |
2022-10-19 19:46:34 |
Ημερομηνία έκδοσης |
18-10-2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-10-19 19:46:34 |
Δικαιώματα χρήσης |
Free access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |