Συλλογές
Τίτλος Διοίκηση, στρατηγικές και εξωτερική ανάπτυξη της Mondelez
Εναλλακτικός τίτλος Management, strategies and external growth of Mondelez
Δημιουργός Αγγελή, Μαρία
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Καπερώνης, Σταύρος
Ιωαννίδης, Αντώνιος
Σιώμκος, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 78σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9779
Περίληψη Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να φανεί ο τρόπος διοίκησης, οι στρατηγικές και το σύστημα συγχωνεύσεων κι εξαγορών της Mondelez. Όσον αφορά το περιεχόμενο, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της πρωτογενούς έρευνας (συνέντευξη με εργαζόμενο της εταιρείας) πιθανολογείται ότι θα βρεθούν απαντήσεις οι οποίες θα υποδείξουν κατά πόσον είναι αποτελεσματικές οι διαδικασίες στρατηγικών συγχωνεύσεων και εξαγορών της Mondelez. Θα μελετηθεί η εξαγορά της Chi pita. H μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι ποιοτική μέσω συνέντευξης. Όσον αφορά το περίγραμμα αυτό θα διαμορφωθεί ως εξής:1. Οργάνωση και οργανωτικές δομές (μέγεθος, οργανόγραμμα, κύκλος ζωής κ.λπ.) 2. Επιχειρησιακή κουλτούρα (χαρακτηριστικά ανθρώπων και σύστημα αξιών) 3. Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής (εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον) 4. Διαχείριση φήμης 5. Αξιολόγηση στρατηγικών συνεργασιών, εξαγορών και συγχωνεύσεων
The aim of this work is to show the way in which the strategies and Mondelez's M&A system. As for concerns the content, through the literature review, of the primary research (interview with an employee of the company) is likely to find answers that will indicate whether they are effective Mondelez's strategic M&A processes. Will the acquisition of Chi Pita has been studied. The methodology to be used will be qualitative through an interview. As far as this outline is concerned, it will be as follows:1. Organization and organizational structures (size, organization chart, life cycle etc.)2. Business culture (characteristics of people and value system) 3. Design and implementation of an operational strategy (internal and external environment) 4. Reputation management 5. Evaluation of strategic partnerships, acquisitions and mergers
Λέξη κλειδί Διοίκηση
Στρατηγική
Εξαγορά
Management
Strategy
Acquisition
Mondelez
Ημερομηνία 21-10-2022
Ημερομηνία κατάθεσης 21-10-2022
Ημερομηνία αποδοχής 21-10-2022
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/