Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
eHealthPass |
Δημιουργός |
Τσάμης, Θεόδωρος-Χρήστος |
Συντελεστής |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Βακόλα, Μαρία Καπουτσής, Ηλίας Θάνος, Ιωάννης |
Τύπος |
Text |
Φυσική περιγραφή |
78σ. |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9789 |
Περίληψη |
The purpose of this thesis is to provide specific suggestions for the successful commercialization of eHealthPass. It focuses predominantly on presenting the company and product, conducting a market analysis, and outlining the suggested marketing strategies to be pursued. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρέχει συγκεκριμένες προτάσεις για την επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας eHealthPass. Aναφέρεται κυρίως στα τμήματα ενός Business Plan που αφορούν στην περιγραφή/παρουσίαση της εταιρείας και του προϊόντος, την ανάλυση της αγοράς και το marketing strategy. |
Λέξη κλειδί |
Digital health Market analysis Marketing strategy Ανάλυση αγοράς Στρατηγική μάρκετινγκ Ψηφιακή υγεία |
Διαθέσιμο από |
2025-10-20 |
Ημερομηνία έκδοσης |
20-10-2022 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2022-10-20 13:31:05 |
Δικαιώματα χρήσης |
Three-year restricted area |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |