Συλλογές
Τίτλος Logistics και εταιρική κερδοφορία σε διεθνές επίπεδο
Εναλλακτικός τίτλος Logistics and corporate profitability at the international level
Δημιουργός Δημητρέση, Εμμανουέλα
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Τσεκρέκος, Ανδριανός
Ρομπόλης, Λεωνίδας
Χαλαμανδάρης, Γεώργιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 71σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9848
Περίληψη This is a dissertation upon logistics and strategy, with particular emphasis on connecting the two disciplines from a logistical perspective. The role played by logistics in business has evolved significantly in recent decades. Alongside the development of the resource-based observation of the firm, which can be seen, for example, in Prahalad and Hamel (1990), and Stalk Jr. et al. (1992), there has been an increased emphasis on logistics as a weapon of competitive advantage. According to Stalk (1988), "as a strategic weapon, time is the equivalent of money, productivity, quality, and even innovation." According to the argument presented by Persson (1991), when it comes to the context of time competition, "time is essentially a matter of logistics". However, despite the fact that logistics has been recognized as a source of competitive differentiation over the past twenty years, very little effort has been made to develop a theory that explains the role that logistics plays in business (Mentzer et al., 2004).
Πρόκειται για μια διατριβή σχετικά με την εφοδιαστική και τη στρατηγική, με ιδιαίτερη έμφαση στη σύνδεση των δύο θεμάτων από υλικοτεχνική άποψη. Η λειτουργία που διαδραματίζουν τα logistics στην επιχείρηση έχει εξελιχθεί σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες. Παράλληλα µε την ανάπτυξη της θεώρησης της επιχείρησης µε βάση τους πόρους, η οποία µπορεί να παρατηρηθεί, για παράδειγµα, στους Prahalad και Hamel (1990) και Stalk Jr. et al. (1992), έχει αυξηθεί η έµφαση που δίνεται στα logistics ως όπλο ανταγωνιστικού πλεονεκτήµατος. Σύμφωνα με τον Stalk (1988), "ως στρατηγικό όπλο, ο χρόνος είναι το ισοδύναμο του χρήματος, της παραγωγικότητας, της ποιότητας, ακόμη και της καινοτομίας". Σύµφωνα µε το επιχείρηµα που παρουσιάζει ο Persson (1991), όταν πρόκειται για το πλαίσιο του χρονικού ανταγωνισµού, "ο χρόνος είναι ουσιαστικά ένα ζήτηµα που αφορά τα logistics". Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι τα logistics έχουν αναγνωριστεί ως πηγή ανταγωνιστικής διαφοροποίησης τα τελευταία είκοσι χρόνια, πολύ λίγη προσπάθεια έχει καταβληθεί για την ανάπτυξη μιας θεωρίας που να εξηγεί το ρόλο που παίζουν τα logistics στις επιχειρήσεις (Mentzer et al., 2004).
Λέξη κλειδί Εφοδιαστική αλυσίδα
Χρηματοοικονομικοί δείκτες
Εταιρική κερδοφορία
Εταιρεία Logistics
Στατιστικές παλινδρομήσεις
Logistics company
Corporate profitability
Supply chain
Financial indicators
Statistical regressions
Διαθέσιμο από 2022-11-11 18:11:35
Ημερομηνία έκδοσης 05-10-2022
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-11-11 18:11:35
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/