PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Στρατηγικές κοινωνικού εμπορίου στον κλάδο των αλκοολούχων
Alternative Title :Social commerce strategies in spirits business
Creator :Φώτος, Στυλιανός
Contributor :Καρδαράς, Δημήτριος (Επιβλέπων καθηγητής)
Βεργινάδης, Ιωάννης (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :90σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10177
Abstract :Η διπλωματική εργασία περιγράφει τις παραμέτρους του κοινωνικού εμπορίου στα καταναλωτικά προϊόντα. Επιπλέον εστιάζει στους τρόπους που χρησιμοποιούνται τα Social Media ειδικά στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών και με τι αποτελέσματα. Ακολουθούν συμπεράσματα από έρευνα καταναλωτών παρουσιάζοντας τα οφέλη για το κλάδο αλλά και τα καταναλωτικά προϊόντα ευρύτερα.
The content of my work describes the different parameters of Social Commerce in FMCGs. Furthermore focus on how we can utilize them in spirits' business and with what results. Also there are key findings from consumers' research, presenting main benefits for the spirits business, as well as the business of fast moving consumer goods.
Subject :Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικό εμπόριο
Αλκοολούχα ποτά
Συναίσθημα
Social media
Social commerce
Spirtis
Sentiment
Date Available :2023-03-10 12:32:38
Date Issued :20-02-2023
Date Submitted :2023-03-10 12:32:38
Access Rights :Free access
Licence :

File: Fotos_2023.pdf

Type: application/pdf