Abstract : | Αρχικά το 1ο Κεφάλαιο της παρούσας εργασίας εξετάζει την αξία, τους τύπους, τους επωφελούμενους και τις προκλήσεις των χρονοθυρίδων στα αεροδρόμια, με ειδική αναφορά στην Ελλάδα, τονίζοντας τη σημασία τους για την αποτελεσματική και ασφαλή λειτουργία των αερολιμένων.Στο 2ο Κεφάλαιο παρατίθενται οι ορισμοί σχετικά με τα μοντέλα πρόβλεψης ARIMA, SARIMA, Gradient Boosting και Linear Regression. Αυτά τα μοντέλα χρησιμοποιούνται για την ανάλυση και την πρόβλεψη δεδομένων χρονοσειρών σε διάφορους τομείς. Προσφέρουν μεθόδους για την κατανόηση των τάσεων, της εποχικότητας και των σχέσεων των μεταβλητών.Στη συνέχεια, στο 3ο Κεφάλαιο εξετάζεται ένα δείγμα από 13 ελληνικά αεροδρόμια, με οπτικοποιήσεις και αναλυτική ανάλυση, αποκαλύπτοντας κρίσιμες τάσεις και πληροφορίες της αεροπορικής κίνησης, εν συνεχεία με το 4ο Κεφάλαιο όπου παρουσιάζονται δύο προβλεπτικά μοντέλα για τις αφίξεις και τις καθυστερήσεις στα ελληνικά αεροδρόμια, παρέχοντας προβλέψεις και ενδείξεις για τη μελλοντική κίνηση.Έπειτα, στο 5ο Κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της πειραματικής έρευνας μαζί με χρήσιμες αλλαγές/τροποποιήσεις για την καλύτερη εξέλιξή τους και τέλος, στο 6ο Κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της βιβλιογραφικής έρευνας καθώς και προκλήσεις αλλά και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Initially, Chapter 1 of this thesis examines the value, types, beneficiaries and challenges of airport slots, with specific reference to Greece, highlighting their importance for the efficient and safe operation of airports.Chapter 2 provides the definitions regarding the ARIMA, SARIMA, Gradient Boosting and Linear Regression forecasting models. These models are used to analyse and forecast time series data in various domains. They offer methods for understanding trends, seasonality and relationships of variables.Then, Chapter 3 examines a sample of 13 Greek airports, with visualizations and analytical analysis, revealing critical trends and information of air traffic, followed by Chapter 4 where two predictive models for arrivals and delays at Greek airports are presented, providing forecasts and indications of future traffic.Then, in Chapter 5, the conclusions of the experimental research are reported along with useful changes/modifications for their better development and finally, in Chapter 6, the conclusions of the literature survey are reported as well as challenges and suggestions for future research.
|
---|