PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Strategy; does the strategic profile of a firm affect the earnings quality
Alternative Title :Στρατηγική: το στρατηγικό προφίλ της επιχείρησης και πως αυτό επηρεάζει την ποιότητα των κερδών
Creator :Λούκος, Αθανάσιος
Contributor :Μπάλλας, Απόστολος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καραμπίνης, Νικόλαος (Εξεταστής)
Καρατζήμας, Σωτήριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :70σ.
Language :el
Abstract :Μια επιχειρηματική στρατηγική είναι ένα προσεκτικά σχεδιασμένο προσχέδιο πουπεριγράφει τα βήματα και τις ενέργειες που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων καιτων στόχων μιας εταιρείας. Περιλαμβάνει μια σειρά από καλά μελετημένες αποφάσεις καιυπολογισμένους ελιγμούς που οδηγούν σε ευνοϊκά επιχειρηματικά αποτελέσματα,ενισχύοντας διαρκή και βιώσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ο θρίαμβος μιαςστρατηγικής εξαρτάται τόσο από τον αποτελεσματικό σχεδιασμό όσο και από την άψογηεκτέλεση.Ωστόσο, η απλή χάραξη μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής και η άψογη εφαρμογήτης είναι ανεπαρκής, καθώς οι απρόβλεπτες αναποδιές μπορούν συχνά να εμποδίσουν τηνεπιτυχία ακόμη και των πιο τέλεια σχεδιασμένων και εκτελεσμένων επιχειρηματικώνπροσπαθειών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι διευθυντές πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα καινα κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές για να εξασφαλίσουν την ανθεκτικότητα τηςεταιρείας να ξεπεράσει αυτές τις αντιξοότητες. Ταυτόχρονα, πρέπει να προσπαθήσουν ναδιατηρήσουν ένα ισχυρό και προσαρμόσιμο επιχειρηματικό μοντέλο που να παραμένειανθεκτικό έναντι των επιπτώσεων απροσδόκητων εξελίξεων.Η ερευνητική μέθοδος που επιλέχθηκε για την παρούσα εργασία ήταν η χρήσηερωτηματολογίων. Για τη διεξαγωγή της μελέτης, δημιουργήθηκε ένα ολοκληρωμένοερωτηματολόγιο χρησιμοποιώντας Φόρμες Google. Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε 20ερωτήσεις κλειστού τύπου και σχεδιάστηκε ειδικά για τις εταιρείες RavagoHellas&Thrakon.Το αποτέλεσμα που προέκυψε είναι ότι η σημασία της καινοτομίας στη στρατηγική επιτυχίατων ελληνικών επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και πιο εμφανής. Για να αποκτήσουνανταγωνιστικό πλεονέκτημα, οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει να διαθέτουν την ικανότητανα αποκτούν και να ενσωματώνουν γνώση τόσο από εσωτερικά όσο και από εξωτερικάκανάλια, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη μοναδικών καικαινοτόμων προσφορών. Σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο παγκόσμιο περιβάλλον, η ικανότητασυνεχούς βελτίωσης και προσαρμογής είναι ζωτικής σημασίας.
A business strategy is a carefully designed blueprint that outlines the steps and actions required to achieve a company's goals and objectives. It involves a series of well-thought-out decisions and calculated maneuvers that lead to favorable business outcomes, enhancing lasting and sustainable competitive advantages. The triumph of a strategy depends on both effective planning and flawless execution. However, simply devising a well-thought-out strategy and implementing it flawlessly is insufficient, as unforeseen setbacks can often hinder the success of even the most perfectly planned and executed business endeavors. In such cases, managers must adapt quickly and make the necessary adjustments to ensure the company's resilience to overcome these adversities. At the same time, they must strive to maintain a strong and adaptable business model that remains resilient to the effects of unexpected developments. The research method chosen for this paper was the use of questionnaires. To conduct the study, a comprehensive questionnaire was created using Google Forms. The questionnaire included 20 closed-ended questions and was designed specifically for Ravago Hellas &Thrakon. The result is that the importance of innovation in the strategic success of Greek businesses is becoming more and more evident. To gain a competitive advantage, Greek businesses need to have the ability to acquire and integrate knowledge from both internal and external channels, which can then be leveraged to develop unique and innovative offerings. In an ever-evolving global environment, the ability to continuously improve and adapt is crucial.
Subject :Επιχειρηματική στρατηγική
Διαχείριση κερδών
Επιμονή
Ποιότητα κερδών
Business strategy
Profit management
Perseverance
Profit quality
Date Issued :17-04-2024
Date Submitted :2024-05-10 14:24:51
Date Accepted :2024-05-15 14:48:41
Access Rights :Free access
Licence :

File: Loukos_2024.pdf

Type: application/pdf