PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Analysis of second-hand vessel valuation: influence of market variables and term structure of freight rates across the dry bulk and wet bulk segments
Alternative Title :Ανάλυση εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων πλοίων: επίδραση μεταβλητών της αγοράς και δομής των ναύλων στους τομείς ξηρού και υγρού φορτίου
Creator :Τιμοθέου, Κωνσταντίνος
Ραγκούσης, Νικόλας
Timotheou, Konstantinos
Ragkousis, Nikolas
Contributor :Tsouknidis, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής)
Androutsopoulos, Konstantinos (Εξεταστής)
Kavussanos, Emmanouel (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :44p.
Language :en
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11830
Abstract :Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης της εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων πλοίων στους τομείς του ξηρού και υγρού φορτίου, με επίκεντρο τον ρόλο διαφόρων μεταβλητών της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της δομής των ναύλων, όπως αυτή ορίζεται από τις διαφορές μεταξύ των spot TCE, ναύλων χρονοναύλωσης 1 έτους και 3 ετών, καθώς και της αναλογίας βιβλίου παραγγελιών προς τον στόλο. Θα εξεταστεί η υπόθεση ότι η δομή των ναύλων και η μελλοντική προσφορά στόλου μπορούν να επηρεάσουν τις τιμές των πλοίων.Η μελέτη αποσκοπεί στην παροχή κρίσιμων πληροφοριών σε παράγοντες της βιομηχανίας, όπως πλοιοκτήτες, μεσίτες και χρηματοδότες, ώστε να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων. Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών ενός πλοιοκτήτη είναι δεσμευμένο σε κεφάλαιο και χρηματοδοτικές δαπάνες, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο χρόνος εισόδου στην αγορά μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στη μακροπρόθεσμη κερδοφορία μιας ναυτιλιακής επένδυσης. Η αναγνώριση και κατανόηση των αλληλεξαρτήσεων μεταξύ αυτών των παραμέτρων μπορεί να προσφέρει στρατηγικές ευκαιρίες για βελτιωμένη οικονομική απόδοση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
This research aims to conduct a comprehensive analysis of second-hand vessel valuation in the dry bulk and wet bulk segments, focusing on the role of various market variables including the term structure of freight rates, as defined by differences between spot TCE, 1yr TC and 3yr TC rates and the order book to fleet ratio. The hypothesis that the term structure of freight rates and future fleet supply can affect vessel prices will be explored. The study aims to give critical information to industry players such as ship owners, brokers, and financiers so that they may make educated choices about second-hand vessel purchase. The majority of a shipowner's spending is locked up in capital and finance expenditures, implying that the timing of entering the market may have a significant impact on the long-term profitability of a maritime venture. Identifying and understanding the interrelationships between these parameters may provide strategic opportunities for improved financial performance in the shipping industry.
Subject :Εκτίμηση αξίας πλοίων
Πετρελαιοφόρα
Πλοία ξηρού φορτίου
Δομή ναύλων
Vessel valuation
Very Large Crude Carrier (VLCC)
Capesize
Term structure
Date Available :2025-01-15 13:04:15
Date Issued :19-12-2024
Date Submitted :2025-01-15 13:04:15
Access Rights :Free access
Licence :

File: Ragkousis_Timotheou_2024.pdf

Type: application/pdf