PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Solution selling and customer reactions. An empirical investigation into the Greek content. The case of L’Oréal
Creator :Κούρτη, Δήμητρα
Contributor :Καπουτσής, Ηλίας (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :86σ.
Language :el
Abstract :Η παρούσα μελέτη ερευνά την αποτελεσματικότητα της προσέγγισης της πώλησης λύσεων (solution selling), λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες εκείνους που επιδρούν στη βέλτιστη λύση, όπως είναι οι αντιδράσεις του πελάτη.
Subject :Solution selling
Στρατηγική πωλήσεων
Sales force management
Date :2017
Licence :

File: Kourti_2017.pdf

Type: application/pdf